štvrtok 2. októbra 2014

*Sweet house ... and Sweet sweater *

Poznáte ten pocit, keď ste mimo domova a aj keď vám je dobre tak premýšľate nad tým že ,, Všade dobre, doma najlepšie ? " Víkendík sa blíži a ja sa teším domov. :) Rodina, kamaráti, láska... :) Je to proste fáájn ;) Najmä tí, ktorý strávia väčšinu času mimo domova  sa radi vracajú aj napriek tomu že nie každý návrat domov musí znamenať pohodu a odpočinok. Poznám to keď majú rodičia pre mňa prichystaný ,,pracovný víkend " ! Alebo má niekto chuť sa so mnou hádať, ,,že na neho nemám čas" a ja som pritom rada že mám vôbec čas sa kedy vyspať. ;) Domka som stihla pre vás nafotiť tento chutný sveter. Ta marhuľová farba mi príde dosť crazy, a tak ma inšpirovala k fontánke z mojich dlhých vlasov.(Naposledy som mala fontánku keď som mala 4 roky) :D. Často mávam stavy kedy mám chuť si ich jednoducho ostrihať . Hlavne kvôli zmene, ktorú moje vlasy už dlhšie nezažili. A tak stále potajomky( pred zrkadlom ) skúšam čo nové s nimi urobiť. Väčšinou sa ale na nič neodvážim a skončí to s rozpustenými vlasmi. -_- Ale aj napriek tomu vám ukážem ako to vyzeralo. :3 Tak kuk na fontánku.








1 komentár: