nedeľa 5. júla 2015

*Summer GIVEAWAY*

Letné horúčavy už dorazili, a tak dúfam že si leto užívate naplno či už pri vode, s kamarátmi alebo doma na gauči. Či už ste domáci tip alebo dobrodruh mám tu pre vás možnosť spríjemniť si leto výhrou  jedného z troch kozmetických darčekov ! Síce ide o kozmetiku pre dievčatá nikto netvrdí, že sa do súťaže nemôžu zapojiť aj chalani a spraviť tak radosť svojim priateľkám/ kamarátkam, či mamám. ;) :D

Podmienky súťaže sú len 3 a to vééééľmi jednoduché :
  1. Hodiť LIKE na fb stránku ( https://www.facebook.com/everydaywithlola )
  2. Pripojiť sa k môjmu blogu cez GFC ( nájdeš  na pravej strane blogu ako ,,pripojiť sa k tejto lokalite")
  3. Zanechať komentár a v ňom uviesť vašu e-mailovú adresu cez, ktorú sledujete na blogu a fb stránke a cez ktorú vás mám kontaktovať v prípade výhry.
Poďme si teda predstaviť výhry :
1. balíček obsahuje :
špirálu ASTOR , tekutú linku na oči CATRICE a L´oréal zlatý lak na nechty s trblietkami.

 



2. balíček obsahuje:
 špirálu MISS SPORTY, lesk na pery RIMMEL a čierny lak značky CATRICE.



3. balíček obsahuje:
špirálu MISS SPORTY, ceruzku na oči zn. MISS SPORTY  a červený lak L´oréal.




Výhercovia budú traja a balíčky im budú priradené. Držím vám prsty, dúfam že sa vám produkty páčia a oznamujem že toto nieje JEDINÁ súťaž tohto leta, a tak sa ešte máte na čo tešiť. ;) 

Výhercov uverejním koncom mesiaca ;)


16 komentárov:

  1. GFC Genevra, FB Martina Lesová, email genevra43@gmail.com
    Moc pěkná giveaway :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC 007nirvana007 , Fb Magda Olešňanová, email cez kostka-skola.cz ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC The world of makeup FB: Hevi Šedivá

    wormake@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za pozvání :)
    Sleduji zde i na FB jako Primadonna Girl
    Mail: PrimadonnaRealness@gmail.com
    FB: https://www.facebook.com/pages/Primadonna-Girl/1393102930998297?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji tě jak na Fb tak i na blogu zde jako Tereza Hájková, jinak děkuji za komentář na mém blogu..
    Mail: terezka0000@seznam.cz
    Právě dneska jsem na tebe narazila, díky zanechanému komentáři na mém blogu.. Jsem ráda že jsi u mě byla, tvůj blog se mi líbí, určitě budu sledovat i nadále..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne vecičky v balíčkoch:)
    GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Děkuji za tvůj komentář u mě a za pozvání, ráda se tedy zapojím a jdu hned prozkoumat zbytek tvého blogu :)
    Jinak kontaktní email a na FB je Elisa.P@seznam.cz, ale na googlu jako signorinalily@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, veľmi pekne ďakujem za pozvanie :)

    Pravidlá som splnila a môj mail je: nvujisicova@gmail.com. Budem si držať palce :)
    Maj sa krásne :)

    Nika z Break the Rules

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásná soutěž :))
    GFC KlaudiaBanko
    Klaudia1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úžasné ceny! :)
    FB: Lenka Lenuška Merková
    GFC: Lenka Merková
    email- lenus.ka133@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super ceny! :) Najviac ma láka balíček číslo 1 ale samozrejme potešila by som sa z akejkoľvek výhry ^_^
    FB: Daniela Čukylová
    GFC: Dany Čuks
    mail: danycuks@gmail.com

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aaaahoj Lola:) skvelý výber kozmetiky! Najkrajší je asi ten prvý balíček:)
    môj email cez ktorý ťa sledujem na blogu je girlwhoisobsessed@gmail.com, ale ak sa na mňa nepohneváš, tak ti nepoviem email cez ktorý ťa sledujem na facebooku, lebo ten mám osobný a nechcela by som, aby o ňom niekto vedel:) a ak by som vyhrala, kľudne ma kontaktuj na ten girlwhoisobsessed@gmail.com :) vďaka <3
    Natešená Girl Who Is Obsessed. *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :D ... Nie ,,nenahnevám sa " ;) Pravdaže tomu rozumiem. :) Vďaka, že si sa zúčastnila.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    3. zamálo:) milujem giveaway-e *-*

      Odstrániť
  13. Great giveaway! Good luck everybody!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť