nedeľa 2. augusta 2015

*Prázdninový výlet v Zakopanom*

:) Ahoj všetkým

Súťaž sa už skončila, víťazky už tiež poznáme, a tak je na čase pustiť sa do nového príspevku a ja to s radosťou urobím. :)

Pred týždňom som bola na krásnom výlete s mojím" drahým" :D a jeho rodinou v blízkom Poľsku.
Cestu tam sme si nechtiac predĺžili, lebo nikto z nás si nevšimol že GPS je vypnutá a tak miesto dvoch hodín cesty sme šli  približne 5 hodín. :3 Nikomu to však neprekážalo pretože sme sa mali celú cestu o čom rozprávať ;). Prvý dojem z Poľska nám trochu znepríjemnil personál hotela, ktorý ani o 3 hodine poobede nemali prichystanú druhú izbu, ktorá bola s veľkým predstihom rezervovaná. Taktiež fotografie na internete neboli  presne totožné so skutočným vzhľadom izieb no nebolo to nič hrozné. ;) Mne osobne sa tam páčilo. :)





 Výhodou hotela bola jeho poloha blízko známej ulice po ktorej sme sa každý deň prechádzali. :) Išlo o dlhú ulicu so samými obchodmi, reštauráciami a množstvom turistov chodiacich sem a tam. :)






V slnečný deň sme si spravili výlet pozemnou lanovkou na kopec Gubalowka kde nás čakali atrakcie ako lanový park, jazda kočom a pre najmenších jazda na koni a skákaci hrad. :) Kedže môj akčný priateľ trval na tom aby som šla liezť s ním šla som a miesto jednej úrovne sme prešli rovno 3! Celkom som sa toho bála, ale okrem silnej svalovice, ktorú som na druhý deň mala sa mi nič nestalo. ;)

Lanovka*




Jeden z večerov sme si pochutnali na takýchto pekných a veľmi chutných drinkoch.
Bez cukru v krvi ja nedokážem existovať (a ľudia vtedy nedokážu existovať so mnou :D ) a tak sme sa MUSELI zastaviť do tejto peknej výrobne sladkostí kde som od priateľa dostala balíček cukríkov na prianie so všetkými príchuťami. :)
Cukríky vyrábali priamo pred nami :)



Boli skvelé, ale on je ešte lepší! ♥

V celom Zakopanom bolo množstvo drevených budov... od obchodov cez reštaurácie až po infocentrá :)
Výlet som si nesmierne užila a jediné čo ľutujem je, že netrval dlhšie :) ...no verím, že pekných spomienok z leta bude ešte dosť.
 Ja sa pre dnešok s vami lúčim a som rada, že ste aj dnes zavítali na môj blog a prečítali si dnešný príspevok. :) 

A čo vy?
 Boli ste už niekedy v Zakopanom, alebo niekde inde v Poľsku ? :) 

Čo ste videli a zažili ? :)
A ako trávite svoje prázdniny vy? :)
Budem rada ak sa so mnou podelíte o vaše plány a zážitky :) 

                                                                                                                           xoxo Lola*


7 komentárov:

  1. Krásne fotky, tam som ešte nikdy nebola. Zo školy sme boli len v Krakowe a v Osvienčime a to je všetko :) Ale prázdniny zatial trávim nudne doma a pracovne trošku, ale to sa zmení lebo zajtra odchádzam do svojej vysnívanej prahy :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásně roztomilé místo, líbí se mi ty dřevěné domečky, taková romantika. No a cukříčky, tam bych určitě taky zamířila :)
    P.S.: Nominovala jsem tě na Liebster award TAG

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj my práve s priateľom tiež rozmýšľame ze navštívime Zakopane a teraz si hľadám nejaké informácie o tom meste a všade len čítam aké je to tam pekne a aj lacné..chcem sa ta spytat ze tam sú obchodiky aj v nedelu otvorené? A krowky sa tam dajú kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj my práve s priateľom tiež rozmýšľame ze navštívime Zakopane a teraz si hľadám nejaké informácie o tom meste a všade len čítam aké je to tam pekne a aj lacné..chcem sa ta spytat ze tam sú obchodiky aj v nedelu otvorené? A krowky sa tam dajú kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ja som tam bola cez prázdniny a aj to sme práve v sobotu odchádzali s5 domov, no obchody boli aj v sobotu otvorené (ak si myslela tie na hlavnej ulici). Výlet to bol veľmi pekný ;) a bola som naozaj silno prekvapená z tej dlllhej ulice plnej ľudí a obchodov. :D Ak sa tam teda vyberiete prajem pekný výlet. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pozor, že chcem poslať dôležité informácie každému, kto to práve čítal, dajte si pozor na falošné kúzla, hľadám pomoc viac ako 3 roky, nikto mi nebol schopný pomôcť. Moje meno je Roshney Perez z Kanady, chcem sa tu podeliť o svoj skutočný životný príbeh. Kvôli ľuďom, ktorí trpia rovnakým problémom ako ja, som bol bezdetný deväť rokov od manželstva. Manžel ma opustil, pretože som mu nemohol dať dieťa, chodil s inou dámou, plakal som deň a noc, pretože milujem svojho manžela toľko, hľadal som pomoc všade, až minulý mesiac som videl podobný komentár na internete zdieľa žena, ktorá žiada ľudí, aby sa spojili s Dr. Ogbidim o akúkoľvek pomoc, a tak som ho rýchlo kontaktoval, aby mi pomohol. Ogbidi odpovedal a povedal mi, že moje problémy skončili, takže po vykonaní všetkých rituálov som dostal výzvu od manžela, aby som mu odpustil, rýchlo som prijal jeho ospravedlnenie, minulý mesiac, odkedy sa môj manžel vrátil, Som tiež šťastný, že môžem povedať, že som tehotná. Dr. Ogbidi priviedol späť môjho manžela so svojimi magickými silami a dal mi nejaké bylinky, aby som si vyčistil lono kvôli rýchlej plodnosti. Hovorím to preto, lebo som mu už povedal, že jeho meno zdieľam v rádiu a na internete, aby ľudia vedeli o jeho dobrá práca, pre tých, ktorí by mu chceli poďakovať za mňa alebo za tých, ktorí potrebujú riešenie svojich problémov, by sa mali skontaktovať prostredníctvom e-mailu: ogbidihomeofsolution1@gmail.com.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Keď pracujete so správnou osobou, sú zaručené pozitívne výsledky, nemožné je možné. Povedal som to, pretože som pracoval s tou správnou osobou, ktorá priviedla môjho manžela späť.
    Ja a môj manžel sme manželia už viac ako 10 rokov, máme spolu 4 deti, máme stabilný zdroj príjmu, vlastný pohodlný dom ... spomeňte len na pár. Začiatkom tohto roka ma úplne stratil. Nikdy som to v živote nezažil ani v mladom veku. Bolo to, akoby sme nepriatelia žili spolu.
    Bol som prekvapený, že založil svoje činy na probléme, ktorý nastal pred naším manželstvom (podvádzal som svojho bývalého).
    Všetky moje pokusy dokázať svoju lojalitu a nekonečnú lásku k nemu boli zbytočné, kým som 30. mája 2019 o 10:19:05 EST neprišiel do kontaktu s Dr.OGUNAMENOM (ugbegundenger@gmail.com). Stalo sa niečo veľkolepé, ako keby Dr.OGUNAMEN nainštaloval do môjho manžela nový operačný systém. Znovu sa stal čerstvým a milujúcim.
    Som tak vďačný, že moje predchádzajúce hriechy boli odpustené a zabudnuté po kúzle lásky. Ďakujem tvorcovi za to, že ma priviedol do teplých rúk Dr. Wakiny, keď sa moja rodina takmer roztrhla.

    OdpovedaťOdstrániť