utorok 18. augusta 2015

Keď slnko nespolupracuje... alebo Prázdniny na Kysuciach

Ako ste si už mohli všimnúť nie som žiaden ,,černoško" od prírody a preto mojej pokožke stále nedám pokoja. :)
Už od mala mám totiž veľmi citlivú pokožku, ktorá sa spočiatku so slnkom moc nekamarátila a aj keď sa to časom zlepšilo opálenie je u mňa stále biedne. Moc k tomu nepomáha  geografická poloha môjho rodného bydliska (Kysuce) kde bývajú aj leta studené. :D A preto stále hľadám aspoň dočasné spôsoby s ktorými si toto opálenie sem-tam vynahrádzam. Jedného času som vyskúšala telový krém, ktorý stačilo len rozotrieť a o pár hodín sa ukázal výsledok. Horšie na tom bolo to, že na zle rozotrených miestach, alebo napríklad na záhyboch na rukách vznikali fľaky a tak som s tým pekne rýchlo musela skoncovať. Na konci školského roka sa však ku mne dostal podobný prípravok avšak v spreji. Dlho som neváhala a už len zo zvedavosti som ho vyskúšala. :)
Možno šlo aj o to, že mi s nanesením pomohla sestra no výsledok bol o moc lepší. :)
Už zajtra sa chystám na dovolenku a tak som naozaj zvedavá či sa slnko zmiluje a konečne opáli aj mňa. :D Nie len všetkých naokolo... :D Ak sa to nepodarí budem musieť aj naďalej tvrdiť ,,že som zo šľachtickej rodiny a že mi v tele prúdi modrá krv" :D  Len žartujem ... ;)

Majte sa krásne a budem rada ak sa aj vy som mnou podelíte o vaše radosti a starosti s opaľovaním prípadne s užitočnými radami :)


Pred použitím opaľovacieho spreju:
Po použití opaľovacieho spreju:
 Pred:
Po:

 

Pred
Po
 P.S. Solárium som ešte neskúšala a zrejme ani nevyskúšam, pretože sa obávam ako by to zniesla moja pokožka a dobre viem že každá chemikália nášmu telu len škodí a tak som radšej taká aká som. :)    

8 komentárov:

  1. Tomu asi neporučíš, opalovák ti udělal hezkou barvičku, někdo je holt světlejší, někdo vyleze dvakrát na sluníčko a je černoch :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne tak :D Každí sme iní :) Nevravím že som si na to za tie roky nezvykla, ale experimentovať som proste ešte neprestala. :)
    Ďakujem za komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodně se mi ten výsledek líbí. Taky mám problém s opálením a ráda bych si nějaký samoopalovák koupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem ^-^. Tak potom môžeš vyskúšať ten od GOSH,ktorý som mala aj ja a ak ti niekto s nastriekaním pomôže nemal by byť žiaden problém. :) Veľa šťastia a pekný zvyšok prázdnin <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Se samoopalovacími tělovými krémy nemám vůbec dobré zkušenosti :/ jednou jsem si ho v mylné představě, že je to obyčejný opalovací krém na sebe tak nešikovně napatlala, že jsem vypadala, jako malá kravička hh capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :) Pre pána :O
    No tak to si teda nemala šťastie. Dúfam, že ti to aspoň rýchlo zmizlo. ;)

    OdpovedaťOdstrániť