nedeľa 25. decembra 2016

*Naprieč dňom maturantky - Stužková*

Bolo to krásne! Ako z rozprávky....

Svoj veľký deň som si skvelo užila ,ale čo všetko za tým stále vám musím vyrozprávať.
Všetko to začalo náročným a prísnym výberom šiat. Keď som sklamaná odchádzala zo Žiliny upokojovala som sa slovami že " v Ostrave ich určite nájdem". Žiaľ ani Ostrava neuspela a Bratislava bola na tom rovnako... Česko ani Slovensko neuspelo a jediné čo zostávalo bolo už len Poľsko. Väčšina šiat, ktorá sa k nám vozí je práve odtiaľ a preto sme zašli priamo ku zdroju a v jednom prekrásnom salóne som si vybrala. Na prv pohľad som si nemyslela, že to budú tie pravé, ale keď som si ich obliekla zistila som, že sú to tie PRAVÉ. :) Ten pocit sa dostavil a mne sa konečne uľavilo na srdci. Aj keď je mi jasné, že keď toto budem v budúcnu čítať budem sa  len smiať a rozmýšlať o vtedajšej móde. Možno už teraz niektorý s mojím výberom  nesúhlasia, ale to je len otázka vkusu. :)

Deň pred stužkovou som skočila do prekrásneho salónu EL ESTHETIC, kde som sa nechala skrášliť samoopaľovacím nástrekom Vita Liberata. Dopadlo to nad moje očakávania a som rada, že ma neodradili reči a pochybnosti. :D Ak sa zveríte do rúk profesionálov akými sú práve El Esthetic nemáte sa čoho báť. ;) Nájdete ich v Žiline na Hálkovej 20 (neďaleko AUPARKU) . Pred opálením vám poradia vybrať ten správny otieň opálenia a poskytnú užitočné rady, ktoré keď poslušne dodržíte  s výsledkom budete určite spokojní. Veľké Ďakujem ♥



 V deň D som skočila na manikúru k šikovnej Dominike z Nechtový Design Dominat a dopadlo to výborne. :) Už teraz vyberám nový vzor na nechtíky a chystám sa na ďalšiu návštevu.



Potom nasledovalo česanie u šikovnej Majky zo salónu Kaderníctvo- Mária Skotnická a líčenie u Moniky zo salónu Kozmetika Moli. A skvelé na tom je, že všetko nájdete pod jednou strechou.



A práve vďaka týmto šikovným žienkam som sa mohla aj ja cítiť vo svoj veľký deň SKVELO ! ♥
Aj keď to môže vyzerať len ako reklama, verte mi, že keby som nebola s výsledkom spokojná teraz by som o nich nepísala. :)  Sú šikovné a preto chcem ich prácu pochváliť a vám ponúknuť skvelé tipy kam si zájsť za vyzdvihnutím vašej krásy. Vždy hovorím, že každá žena je krásna a na tom aj trvám. Musíte si  len veriť a OBJAVIŤ JU :)
Mám Vás rada
                                                                                            Vaša Lola*




3 komentáre:

  1. Nádherné šaty sis vybrala a moc vám to všem sluší. I nehty jsou krásné a věřím, že sis ten den skvěle užila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :)
      Som rada, že sa ti môj výber páčil.
      S láskou Lola*

      Odstrániť
  2. Šaty jsi vybrala krásné, moc se mi líbí. V Polsku mají nejlepší výběr, kamarádka si tam vybrala krásné šaty za cenu za kterou by je tady koupila o dost dráž. Nehty jsou také krásné. My jsme měly ples včera, takže až budu mít vííce fotek, udělám článek.

    OdpovedaťOdstrániť