pondelok 29. júna 2015

*Dress with a straw hat - Šaty so slameným klobúkom*

Dobre ráno všetkým. :)
Je Pondelok a to značí len jedno...... Pracovný týždeň.
Kedže mi už škola skončila začala mi brigáda a tak sú moje dni celkom vyťažené a tak nemám moc čas na príjemné veci ako je písanie článkov či fotenie. :/ Každopádne som mala pre vás prichystaný ešte jeden LETNÝ outfit, ktorý vám dnes rada predstavím. :) 
Fotenie prebehlo ešte vo Vsetíne (kde študujem) a o fotky sa postarala moja kamarátka Anet ktorej za to moc ďakujem. ♥
Taktiež pripomínam, že behom tohto týždňa by som chcela vyhlásiť GIVEAWAY o kozmetické produkty !!!!!!! :) Rozhodne sa máte na čo tešiť. :) Do komentára môžete písať aké veci by ste rady uvítali v kozmetickej súťaži.
A teraz už konečne o dnešnom outfite. ;)
Ako je už z nadpisu jasne ide o šaty doplnené o slamený klobúčik, ktorý ste mohli vidieť v predošlom príspevku.Šaty sú veľmi ľahké a preto ich veľmi rada nosím v teplé, letné dni. Limetkové šaty som doplnila výrazným náhrdelníkom (AVON), rúžom na pery (rouge edition velvet BOURJOIS) a balerínami.





Dúfam, že sa vám môj dnešný outfit páčil. Nezabudnite sledovať môj blog aj naďalej, like-ovať a komentovať. :) Prajem pekný štart a priebeh vašich prázdnin. :) Poriadne si ich užite ;)


8 komentárov:

  1. nice dressnew post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/birthday-celebracion.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je moc pěkný. Žluté šaty jsou úplně dokonalé a sluší ti to v nich. :-) Výběr věcí do GA nechám na tobě ;-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. outfit ti svedčí, je veľmi pekný :) inak musím pochváliť aj prostredie ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. šaty s náhrdelníkom sú super :) a takéto klobúky je v uliciach málo vidieť, takže palec hore!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šatky jsou opravdu skvělé!! Moc se mi líbí ta barva a velmi ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite sa mi Tvoj letný, svieži outfit páčil. Šaty sú skvelé a Ty v nich vyzeráš úžasne. :-) Inak, máš nádherné vlasy!
    Budem rada, ak sa zapojíš na mojom blogu do prebiehajúcej súťaže s témou "Farebné leto". Podrobnejšie info tu:
    https://www.facebook.com/katharinefashionisbeautiful/posts/949750498378371
    Prípadne viac aj u mňa na blogu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky! :) Super pozadie aj outfit, taká príjemná letná atmosféra :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten klobouk je krásný :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť