streda 3. júna 2015

*Naj pre vlasy*


  • No a teraz niečo zo sveta kozmetiky.....
Ako som vám už dávnejšie sľubovala, dnes  som si pre vás pripravila článok o vlasovej kozmetike. Začala som používať vlasové výrobky značky CHI a som s nimi veľmi spokojná! Vlasy krásne voňajú, sú príjemné na dotyk a zdá sa mi, že dlhšie vydržia nemastiť sa. Sú pekne lesklé, pevné a hebké. :) Kúpila som si šampón, balzám a rovno aj komplex na reparáciu zničených končekov. Všetky tieto skvelé veci som si zakúpila na stránke : www.najprevlasy.sk a môžete tak učiniť aj vy! :) Určite budete spokojné. Hneď po PRVOM umytí uvidíte rozdiel oproti vašim predchádzajúcim prípravkom, ktoré ste doposiaľ používali tak ako som videla aj ja. Slová nie sú to jediné čo som si pre vás na dnes prichystala :) Niekedy je proste lepšie raz vidieť ako sto krát počuť, a tak už nejdem viac hovoriť a pozrite si radšej celý postup .


  • Vlasy pred umytím (nedržali formu)


  • Nasledovalo opláchnutie vlasov

  • Následné použitie malého množstva Šampónu (INFRA SHAMPOO)
  • So šampónom na vlasoch som počkala cca 5 min.

  • Šampón som opláchla
  • Už vtedy bolo vidieť, že sú vlasy potrebne odmastené a zároveň príjemne voňavé
  • Nasledoval balzám u ktorého vidieť okamžité rozčesanie vlasov  




  • Po opláchnutí ich zcelenie 


  • Vlasy som si vyfénovala a naniesla komplex na reparáciu končekov


       
  • Umyté vlasy s použitím CHI prípravkov majú príjemnú vôňu, ktorá je tak trochu UNISEX
  • Vlasy som si potom umývala až za 3 dni  (predtým som si umývala vždy po 2 dňoch)


Máte skúsenosti s CHI produktmi? prípadne

Mali by ste  záujem vyskúšať ich? :)

BONUS:
Využila som čerstvo umyté vlasy a hodila som si ich na 3 hodinky na natáčky.

 Dúfam, že sa vám príspevok páčil :) Budem rada ak mi zanecháte komentár prípade odpoviete na vyššie uvedenú otázku :)

♥♥♥

10 komentárov:

  1. Skvělá recenze. Tyto produkty nepoznám. Akorát včera jsem si objednala na vlasy šampon, kondicioner a masku na vlasy od Ziaji. Tak až je minu, tak se poohlídnu třeba po těchto produktech.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada,že sa ti recenzia páčila. :)
      Určite odporúčam ako aj šampón tak aj samotnú stránku.

      Odstrániť
  2. O produktech slyším poprvé, ale vypadají dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chi používam už nejakú dobu vďaka mojím novým kaderníčkam, a musím povedať, že moje vlasy sú zdravšie a balzám mi vydržal už 5 mesiac..Takže súhlasím s tebou <3 Chi je top <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice review I love the transformation on your hair

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aww, ty vlasy! Fakt je miluju! ^^
    Já teda už nějaký ten měsíc používám Aussie, ale zatím jsem nedosáhla žádného super efektu, který si všichni tak vychvalují (teda až na to, že to úplně božsky voní). Takže možná vyzkouším právě Chi. :)

    http://about-united-kingdom.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super recenzia, túto značku som doteraz vôbec nepoznala, ale idem si ich vygoogliť :)
    p.s.: máš krásne vlasy! ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Niki :) Určite si ju nájdi. Ja ich vždy objednávam zo stránky www.najprevlasy.sk ;)

      Odstrániť
  7. tuto značku neznám, ale recenze se mi líbí :).
    máš nádherné vlasy! :)

    www.somethingbykatep.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť