utorok 26. mája 2015

*Módna inšpirácia*

Je pekné byť opäť ,,online". Musím povedať, že dni bez wifi som zvládla úplne normálne, ale ako tu teraz tak sedím a premýšľam nad tým, normálne mi to chýbalo. :O
Predsa len sledovať čo sa deje naokolo v tom našom virtuálnom svete, prezerať si nové príspevky, komentáre  či už blogeriek alebo vás milý čitatelia. Všetko je to pre nás každodenná záležitosť často až nevyhnutnosť. Veď ruku na srdce. Určite ste už aj vy behali s rukou predpaženou s cieľom chytiť viac paličiek, len aby ste odpísali vášmu fb priateľovi. :D No a dnes som JA v tejto situácii . :D
Víkend som strávila s  mojou rodinou na východnom Slovensku kde som za celý čas nebola ani len chvíľku na internete. Bol to pekný výlet a mám pre vás aj zaujímavé fotografie takže určite sa máte na čo tešiť. Dnes som si však pre vás pripravila módny príspevok z vecí, ktoré som si nedávno zakúpila. Ide o o crop košeľu s tropickým vzorom a silno modré nohavice. Oba kúsky sú z obchodu KOTON, ktorý mám  naozaj rada. Na fotkách môžete vidieť košieľku aj s nohavicami v kombinácii s Tally Weijl taškou a bielymi Converse teniskami. Viem si však predstaviť túto košieľku aj s niečím elegantnejším ako napríklad  ľahkou a zároveň dlhou čiernou sukňou, alebo úzkymi čiernymi nohavicami. Kombinácii je ako vždy veľa a záleží  len na vašej fantázii a štýle. :) Leto je predsa za dverami a tak sa netreba ničoho báť. Ja vám predstavujem celkom obyčajný za to pre mňa pohodlný  outfit vhodný na každý deň. Takto sa často obliekam do školy.... No aspoň snažím sa. Predsa len sú dni kedy si poviem, že to nemá význam a že aj tak len sedím celý deň v škole a nikto ma nevidí.
Ja viem som lenivá a jediné v čom dúfam je, že nie som  v tom sama. :D Tak teda tu je môj dnešný tip pre vás. Majte sa krásne a vidíme sa už čoskoro pri ďalšom príspevku. :)








12 komentárov:

  1. Na další fotky se těším a dny bez wifiny poznám. :-) Outfit je moc pěkný, sluší ti to. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *-* Ďakujem moc. Určite sa máš na čo tešiť. ;) Dám si ako vždy záležať. :)

      Odstrániť
  2. Do tej košele som sa zamilovala! a outfit jednoduchý a krásny! Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemůžu si pomoc, máš hrozně moc krásný vlasy^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj :) Vďaka za komentár a krásny kompliment :D. Už mám pre vás nachystaný špeciálny príspevok o vlasovej kozmetike, tak ak si aj ty potrpíš na svojich vláskoch určite si ho nenechaj újsť! :) ;)

      Odstrániť
  4. Všetko kde sa začína crop tak to schvaľujem! :-) Som zvedavá na fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mmmm :3 Vidím, že je tu ďalší fanúšik crop topov :D :) Ja ich mám tiež v obľube, ale niekedy bojujem s mojím bruškom :3 -_- ;) Hhhh

      Odstrániť
  5. krásne fotky, tá košeľa ja skvelá a viem si ju predstaviť aj k bielym džínom :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne tak :) kombinácii je mnoho :)

    OdpovedaťOdstrániť