pondelok 18. mája 2015

*Príspevok o všetkom*

Po vyše týždni prichádzam s novým príspevkom. Ja viem je to dlhá doba, ktorú som sa vám neukázala, ale o žiadne novinky z môjho života vás neuberiem. Práveže naopak. Všetko vám to pekne zhrniem v dnešnom príspevku.

Ak by som mala začať od minulého víkendu zrejme by bolo dobre podotknúť že sme oslavovali. Môj ocino( expert cez mužské záležitosti ako napríklad grilovanie) sa do toho ochotne pustil. :D Príde mi, že ho to baví a tak pri grile strávil cca 5 hodín. Za ten čas navaril mäso so zemiakmi v kotlíku,spravil asi 5 pizz a pizza štanglý, ugriloval šampióny, cuketu a plno ďalších pochutín.A to všetko v skvelom Big Green Egg ,,grile" ( ak to tak vôbec môžem nazvať)

Cestíčko




        Dali by ste si ? Ak áno akú pizzu máte najradšej?  :) 

Ďalšia vec z môjho súkromia je napríklad, že som sa začala venovať Aikidu, ktoré navštevujem 2x do týždňa. Musím povedať, že je to naozaj ,,makačka", ale stojí to za to. Už pred tým som sa venovala Karate a som rada, že som sa opäť vrátila k  nejakému druhu bojového umenia.
Taktiež sa zapájam do vysielania študentského Kostka rádia u nás na škole.Práca moderátorky ma veľmi baví, ale predsa len som len amatér, ktorý má chuť sa stále niečo nové učiť a zdokonalovať sa.A to je aj zapotreby. Môžete nás počúvať online cez tento odkaz: KOSTKA RÁDIO . Predbežne by som tam mala bývať každý pondelok od 18:00 do 20:00. :) 

Pridávam tiež fotografie na ktorých môžete vidieť moju šťastnú Emu v jej novej sedačke, ale tiež moju obľúbenú BIO čokoládu! ♥  Nemohla som odolať a musela vám post-núť náš pekný veniec, ktorý máme na vchodových dverách a kvitnúce stromčeky. Je to vážne radosť pozerať. :)


Bio čokoláda 


Dúfam, že sa vám príspevok páčil a budem rada ak mi zanecháte komentár. :) 


7 komentárov:

  1. Super článok :)
    Pozývam ťa ku mne na blog MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezký fotky:) Já mám nejradši klasickou pizzu se šunkou a hoodně sýra:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) . So šunkou a syrom je výborná :) :3

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. osobně mám nejraději pizzu hawaii, je to taková moje srdcovka :)
    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, 5 hodin u grilu? Tak to je tedy něco, ale je šikovný a tu pizzu bych snědla hned :-)

    OdpovedaťOdstrániť