piatok 8. mája 2015

*I love it*

Aj vy máte svoje obľúbené outfity v ktorých sa cítite vo svojej koži? :)


toto vážne nie!
Medzi moje rozhodne patria rifle a tenisky. Je to táák pohodlné, nenáročné a mne sa to páči. :)
S converskami sa zrejme nedá nič pokaziť :D
 No dobre o jednom takom prípade viem ( viď foto v pravo) ,ale to je dúfam jediný a posledný, ktorý som kedy videla! :O

Tento týždeň sme vďaka maturitám mali v škole jede deň voľna a šli sme do kina. :) Film sa volal FURY a nato že nie som fanúšik vojnových filmov tento ma naozaj zaujal. Síce som miestami nezvládala krvavé scény a čokoladový keksík, ktorý som si pôvodne vzala do kina som zjedla až po skončení predstavenia, bola som rada, že som šla. Poviem vám som rada, že žijem v dnešnej dobe a nemusím sa budiť do dní  plných strachu o vlastný život. No ale späť k outfitu.

Túto converse klasiku som si kúpila len minulý víkend a tak som musela hneď využiť to, že sú ešte tak pekne biele. :D Po tom ako som sa rozlúčila so starými conversami som dlho chcela nové lebo podľa mňa sú to topánky ku všetkému. :) Naozaj :) Či už zvolíte rifle, čierne nohavice k tomu sako či obyčajné tričko vždy to bude dobré. :) ( Spoločnosť mi môže poďakovať za super reklamu :D žartujem ) Po kine sme sa s kamarátmi vybrali k neďalekému splavu. Ak mám niečo vo Vsetíne naozaj rada, sú to moji kamaráti a chvíle, ktoré tu vďaka ním zažívam. (Dúfam, že ma za uverejnenie týchto fotiek nezabijú, ale nemohla som odolať keď mi tak pekne pózovali). Deň bol krásny, slnečný a tak panovala skvelá nálada. Prajem si viac takýchto oddychových dní. :D Potom by sa dalo povedať, že mám veľmi rada školu a jej podujatia.

Ďakujem za prečítanie a budem rada, ak mi zanecháte komentár :)

P.S.: Privítali by ste viac takýchto módnych príspevkov? :)



 










Budúci model :D ?!
Splav 



19 komentárov:

  1. Určitě přidávej dál takové články, fotky jsou super. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti príspevok páčil. :) Ďakujem krásne za komentár <3

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. :D Hhhh Ďakujem :) Je ťažké na toto odpovedať. Nechcem aby to blbo vyznelo, ale teší ma to <3 :)

      Odstrániť
  3. Super fotky :D a máš krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti fotky páčia ;) :)
      Vďaka :)... Už pre vás chystám príspevok, ktorý s mojími vlasmi blízko súvisí. Budem rada ak si aj nabudúce nájdeš čas a navštíviš môj blog.

      Odstrániť
  4. Rifle jsou super a mas krasne vlasy !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. <3 Som veľmi rada,že som na tie rifle natrafila. :P
      Ďakujem za komentár :*

      Odstrániť
  5. Moc ti to sluší, máš krásné vlasy :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)...
      Takisto za pozvánku na Giveaway :)))

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  6. Parádní fotky :)) Máš moc krásný vlasy, závidím!:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám nejraději tenisky a rifle :-) a všechno v čem se cítím dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (y) Aj podľa mňa je to veľmi pohodlná kombinácia. :)

      Odstrániť
  8. Super článek, určitě přidávej další, budu se těšit ;)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť