nedeľa 3. mája 2015

*Prague*

Nie je to prvý krát, čo som zavítala do hlavného mesta Čiech a dúfam, že ani posledný. :)
Mesto plné davov ľudí (po väčšine turistov), pamiatok ale aj pokoja a oddychu. Skrýva v sebe osobitné čaro, ktoré jednoducho musíte zažiť. Nikdy není rovnaké a zaručene sa tam nebudete nudiť! 
Môj posledný výlet bol zo školou na podnikateľský veľtrh, ktorý sa tam každoročne koná. Ide o akciu kde si študenti stredných škôl zakladajú svoje vlastné firmy a snažia sa preraziť. Ponúkajú svoje produkty s cieľom úspechu a na konci veľtrhu býva vyhodnotenie. :) Naši tretiaci sa zapojili do tohoto projektu a síce nie som tretiačka mohla som sa tejto akcie zúčastniť aj ja. :) Spolu s mojimi vernými kamarátkami sme ochotne vstali o 2 ráno a už o 3tej vyrážali školským autobusom smer Praha. :D Ak premýšľate nad tým či sme vôbec spali, alebo či sa nám to oplatilo odpoveď znie NIE neoplatilo. :3 Cestou sme sa snažili dohnať zanedbané hodiny spánku, ale ak už ste niekedy šli autobusom na dlhšej trati viete ako to chodí. :) 
Podujatie sa konalo v nákupnej galérii Harfa kde sme dorazili s predstihom, a tak sme sa cca hodinku pozerali na poloprázdne nákupne stredisko a zatvorené obchody. :D 
Našťastie nám v hlavách svitol skvelý nápad vybrať sa do centra mesta a potúlať sa tam. Pozreli sme sa napr. na Karlov most,  Staromestskú radnicu a Orloj a nesmeli chýbať potulky mestom. :)
Poviem vám bola to krása :) Aj keď ma celkom mrzelo, že nepočujem češtinu na každom kroku prechádzky mestom som si priam vychutnávala. Najväčší zážitok výletu  bolo snáď vidieť prekrásne labute z blýska :O



































Ďakujem za prečítanie, budem rada ak zanecháte komentár a Ahoj pri ďalšom príspevku :)






4 komentáre: