nedeľa 26. apríla 2015

*Ben Cristovao*

Nádherný víkend za mnou, plný splnených prianí a množstva zážitkov! :)
24.5. sa  vo Vsetíne konal koncert Bena Cristovaa, na ktorý som sa vybrala spolu s mojimi kamarátkami zo školy . Bola to riadna party a všetci sme ,,jeli BOMBY" ! :D  ♥
Ben prišiel okolo polnoci a postaral sa o poriadnu zábavu! (Síce ma skoro pozabíjali davy fanúšičiek, ktoré vám nedovolili ani dýchať, ale vyviazla som len s modrinami :D  ) Rozhodne to stálo zato. :)
Bola som milo prekvapená ako dobre spieva naživo a šťastná s perfektného výhľadu, ktorý sa nám naskytol hneď z prvej rady hľadiska!!! :O Vidieť ho z blízka bol zážitok sám o sebe. :D Kamarátke dokonca vzal telefón jeden z tanečníkov a tak vzniklo top video priamo z pódia. Zvyšok večera som strávila s množstvom kamatátov, ktorých sme na koncerte stretli a tak nemôžem nič iné ako len pekne spomínať ;)
Máte aj vy radi Bena?
Šli by ste na jeho koncert, ak by ste mali tú možnosť ? :)
Top video :
Videá z môjho telefónu:(repráky výrazne nestíhali :D ... a to je škoda :/ )





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


4 komentáre:

  1. Verím, že ste si to užili. Muselo to byť super, ale ja by som na ňho asi nešla, možno niekedy áno ale teraz nejak asi nie no :D:D
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Hhh Tak je pravda, že aj môj hudobný štýl je skôr zahraničná tvorba ale prečo nie ;) Hlavne keď bol vo Vsetíne :))

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Věřím, že to muselo být super. Hlavně ta atmosféra, ale mám v hudbě jiné oblíbence než je zrovna Ben, tak bych asi neměla zájem. Ale kdyby mi někdo nabídl koncert mého oblíbence, tak bych neváhala ani vteřinu. :-D
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť