štvrtok 16. apríla 2015

*Trip Brno*

Keby ste sa ma v nedeľu spýtali, čo mám v pláne cez týždeň zrejme by som vám odpovedala ,,Nič". :D A teraz už viem, že by to nebola pravda.
V pondelok sa ku mne dostala správa od kamarátky Klaudi (odkaz na jej blog) o módnom prieskume v Brne. Išlo o seminárku pre jednu kamarátku, ktorá to potrebovala do školy. Dva krát ma nemuseli presviedčať. Hneď som to s radosťou prijala. A dobre som spravila. ;)
Aj keď náš výlet nezačal tak ako by sa očakávalo všetko dobre dopadlo.
Išlo o elektrické okienko ktorému sa ,,akosi" nechcelo vyliezť opäť nahor, a tak sme museli zastaviť v jednom z autoservisov v Zlíne. Našťastie tam pracovali  veľmi príjemný páni, ktorý nás prichýlili k nim do kancelárie. Dokonca nám ponúkali kávu.(Milé od nich). Aby povinnosti nestáli začali sme s prípravami priamo v autoservise. Wc sa premenilo na štúdio a hor sa do natáčania! Len aby ste si vedeli predstaviť 5 báb v autoservise prikladám videjko. :D 
Po ceste do Brna sme ešte mali to ,,šťastie" zle odbočiť a tak sme tiahli smerom do Ostravy, ale ani to nás neodradilo! Predsa len  vízia nakupovania bola silnejšia ako čokoľvek iné. :D
Počítanie vecí, ktoré si potrebujú dnes kúpiť :D

Po príchode do Brna sme sa stretli s ďalšími dievčatami, ktoré sa mali tohoto prieskumu zúčastniť a potom už len nasledovalo prezretie predajní. Išlo najmä o predajne Zara a Lindex. Následne krátke interview a mohlo sa ísť nakupovať. No aspoň to bolo na programe, ale kedže  ani jedna z nás od obeda nič nejedla, ako prvá zástavka bola pizzeria. So zasýtenými bruškami sme začali s nakupovaním a jedna z prvých zastávok bol skvelý obchod Mohito

 

Pri prezeraní niektorých kúskov som naozaj strácala reč! P.E.R.F.E.K.T.N.É. (Odporúčam navštíviť aspoň ich stránky pre inšpiráciu.)
Svoju kreditnú kartu som ,,prevetrala" v obchode Tally Weijl kde som si kúpila peknú silno modrú tašku akú som už dlho hľadala. :) 

Čo na ňu hovoríte? :) Páči sa aj vám? 





  Ešte zopár fotiek z obchodného centra Vaňkovka Brno:




Ja sa pre dnešok s Vami lúčim a prajem Vám príjemný zvyšok týždňa :)


4 komentáre:

  1. Pěkný výlet. :-) V Brně jsem jěště na nákupech nebyla. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam :) Je tam mnoho dobrých obchodov. :)

      Odstrániť
  2. Haha, tak na tento výlet hádam nikdy nezabudnem! :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrejme ani ja :D Teším sa na další podobný výlet ♥

      Odstrániť