pondelok 13. apríla 2015

*Gel lak*

Ahoj všetkým! :)
Som rada, že sa opäť stretávame pri ďalšom príspevku. :)
Som fresh naladená a oddýchnutá po víkende, a tak som si pre vás prichystala dlho očakávaný tutoriál !! Ide o videjko v ktorom vám ukážem ,, Ako na to s gél lakom".
Po posledných módnych príspevkoch som vám chcela predstaviť tento druh manikúry, ktorý mám veľmi rada. :) Doslova NENÁVIDÍM lúpajúci sa a odretý lak, a preto som veľmi rada prešla na gel lak nechtíky. :) Môj osobný názor na gel lak je veľmi pozitívny.Pravdaže žiadne lakovanie nie je pre naše nechty prínosné a prospešné. A tak je aspoň vhodné obmedziť nanášanie laku a následné odlakovávanie chemikáliami.Výhoda gel laku je, že nechty sa vám neodrú pri každom ,,pohybe rúk" a vydrží vám cca týždeň aj viac ( je to individuálne). Taktiež nie je možné okusovať si ich (aj keď vás to bude zaručene lákať) Určite to NEROBTE ! :D
Tak isto jeho odstránenie je veľmi jednoduché. Existuje na to prípravok ORLY remover, ktorý nanesiete na malý kozmetický tampón a ten následne priložíte na necht. Spolu s namočeným tampónikom nechty zabalíte na cca 2 minúty do alobalu a následne lak jednoducho zlúpnete. :) Je to určite lepšie, dôkladnejšie a rýchlejšie odstránenie laku ako pri používaní bežných lakov. Odvtedy ako sme si kúpili túto Uv lampu za cca 20 eur v rakúskej Dm drogérii si skoro vôbec nelakujem nechty bežným lakom. Ak nad kúpou váhate môžete navštíviť niektorý zo salónov a vyskúšať si to na vlastnej koži. :)
Tak  a ja už nejdem viac zdržiavať. :)  Prajem vám pekný zvyšok dňa a príjemne pozeranie videa. :)
Budem veľmi rada ak mi zanecháte like/komentár pod príspevkom alebo videom na YouTube kanáli.


Odkaz na video TUhttps://www.youtube.com/watch?v=yO6ZX8zffiA&feature=youtu.be 



ORLY odstraňovač nečistôt
Orly odlakovač
(remover)
Čo na to hovoríte vy ? Prípadne máte s gel lakom nejaké skúsenosti ? :)


4 komentáre:

  1. Gelové nehty se mi moc líbí. :-) Já si teď koupila napodobeninu od Sally Hansen Miracle gel, protože nemám uv lampu, tak jsem zvědavá, jak to bude vypadat.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Držím prsty až sa manikúra podarí :)
    Budem rada ak mi napíšeš ako to dopadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice review these products sounds nice.Have a nice week.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte om nikdy gel lak neskúšala, ale vyzerá zaujímavo :) Možno raz, uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť