nedeľa 5. apríla 2015

*Spring brings-3*

Ahoj všetkým :)

V prvom rade sa vás chcem spýtať:

  Ako prázdninujete ? :)

Dúfam, že si tieto dni voľna užívate naplno a nenecháte sa rozhodiť ani bláznivým počasím, ktoré vonku panuje. Neviem ako u vás, no tu u nás na ,,Kysuciach" je to ako jazda na ,, húsenkovej dráhe". :D Raz svieti slnko v zápätí mraky, dážď potom sneh a opäť slnko. Vôbec sa v tom nevyznám, no čo viem určite, že je čas dať čerešničku na tortu. ;) A rovno najväčšiu akú doma máme! :)
Dnes prichádza na rad konečný príspevok z ,,kolekcie" Spring brings 3krát inak :)
Pre tých, ktorý nevideli predošlé príspevky alebo si ich nepamätajú pripomínam, že ide o možné kombinácie na jarné outfity s tričkom. :) Dnes vám predvediem outfit s dlhou latexovou sukňou a krásnym maminým kabátom a perfektným rúžom ♥.

Tak teda prajem Vám dobrú chuť pri pozeraní outfitu a vidíme sa na budúce. :)




 








Páči sa vám dnešný outfit ? :) Ja dúfam, že áno a teším sa na vaše komentáre :) 

  • Rúž CATRICE
  • Kabát ZARA basic
  • Sukňa ZARA basic
  • Tričko House
  • Topánky VAGABOND

14 komentárov:

  1. To je to aprílové počasí. :-) U nás je stejně. Outfit je pěkný a s tou třešní to je super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) Aprílové počasie. Ďakujem za komentár a som rada, že sa ti outfit páčil :)

      Odstrániť
  2. Ahoj Lolo,
    jsem dnes poprvé na Tvém blogu a musím říct, máš absolutně krásné vlasy! Každý by Ti je mohl závidět, jen tak dál :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem sa krásny komentár. Veľmi si ma nim potešila. Dúfam že sa ti budú príspevky aj naďalej páčiť a opäť raz zavítaš na moju stránku. :) ♥

      Odstrániť
  3. Ty máš krásne vlasy! :) veľmi pekný outfit post, vidno, že si kreatívna osôbka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. všetko je perfektné!! jednoducho máš skvelý vkus :) a tá "čerešnička na torte" ma fakt zabila! Tak poeticky napísané, a tak obrazne ukázané, super! :D prázniny boli fajn, len keby boli dlhšie :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mišel :D .... Som rada, že si sa pobavila a teším ma, že sa ti príspevok páčil. Určite si mi dodala odhodlanie a vyčarila úsmev na tvári a tak už čoskoro pribudne ďalší. :) Ďakujééém moc

      Odstrániť
  5. super, kabát má skvelú farbu a sukňa je krásne ženská!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kabatik je super, cely look ozivil a tie vlasy, wow. Co pouzivas za produkty? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Ja mám tú výhodu hustých a pevných vlasov, ktoré som zdedila po svojej mamine. :)
      Šampóny používam rôzne. Najčastejšie však Gliss kur million gloss a po kúpaní si nanášam produkt značky CHI na končeky vlasov. :)

      Odstrániť