štvrtok 23. apríla 2015

*Autosalón Bratislava-2015*

Od 14.-19.4. sa v našom hlavnom meste uskutočnil veľký autosalón na ktorý som po prvý krát zavítala aj ja. Ľudí tam bolo neúrekom a niet sa čomu čudovať. :) Krásne autá a sympatické  mladé slečny. :)
Síce niesom automobilový nadšenec, ale čo by ste nespravili pre svojích najbližších. :D Aj keď mi slová ako kubatúra nič nehovoria a počet koní by som hľadala v  logu auta, bola to radosť pozerať. :D A tak som aspoň robila to čo ma baví a nafotila vám zopár aut na mobilný telefón. :) Prajem príjemné pozeranie :) P.S. Budem rada ak odpoviete na otázku a zanecháte mi dole komentár. :)  




Na autosalóne nechýbali ani takéto krásne skútre :) 

Aaa konečne sa dostávame k hádam najkrajšiemu automobilu celého autosalónu. :O (Nissan GTR u mňa už dlho držal prvú priečku, ale musím uznať že tento Peugeot Onyx má svoje čaro a Nissanu šliape na päty !)  :D








Údajne auto budúcnosti :) Tak teda nechajme sa prekvapiť.
Nezabudnite si všimnúť jeho kolesá :3


Ako nám jedno z dievčat odpovedalo na otázku, či sa jej nekrúti hlava?
 ,,Zvykli by ste si. Ja som tu
 už 5 deň ". :D :D :D :D :D :D


Pri tomto aute som strávila asi 15 min. kvôli priateľoví, ktorý povedal, že od tiaľ neodíde pokiaľ sa doň neposadí. :3 :D



Na autosalón zavítala aj známa tvár z televízie Andrej Bičan.







Ak by ste mali tú možnosť, čo by ste si z autosalónu odviezli domov vy ? :)

6 komentárov:

  1. Prý počet koní bych hledala v logu auta :-D :-D Nádhera, nemohla bych si jich odvézt víc? :-D
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Potrebovala som vám objasniť ako som na tom :D
      Kľudne <3

      Odstrániť
  2. Tak ja som sa zamilovala do toho krásneho skútru <3 aww
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klaudi ani sa ti nečudujem :) <3 Vďaka za komentár

      Odstrániť
  3. Super, že si sa takto obetovala, aj keď ťa autá príliš neberú, ale nafotila si to veľmi pekne, šikulka ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Autá sú krásne a je radosť sa v nich voziť :D no detaily moc neriešim :3... Možno časom budem :D Ďakujem za komentár Niki

    OdpovedaťOdstrániť