piatok 12. júna 2015

*Dobšinská ľadová jaskyňa*

Ahoj všetkým :) 
Po dlhej dobe vám môžem pridať príspevok o mojom výlete s rodinou :) Výlet to bol krásny ale jaskyňa ešte, ešte krajšia! 
Po menšej turistike sme sa dostali až do tesnej blízkosti vstupu do jaskyne. Po zakúpení si lístkov sme už len počkali na sprievodkyňu a mohlo sa vyraziť :) Stačilo len pár krokov a rázom som pocítila studenú vlnu vzduchu ktorá sa na nás návštevníkov valila. Keďže som chcela zdokumentovať úplne všetko bolo potrebné mať fotoaparát stále po ruke a tak mi aj riadne omrzli prsty na oboch rukách. :D No vôbec to neľutujem a som rada,že som tam bola.

Šli by ste sa tam radi pozrieť aj vy?  :) 


















Naši známy majú malé, rodinné múzeum baníctva v dedinke Dobšiná a tak nám spravili súkromnú prehliadku. V múzeu nájdete všetko od náradia baníkov ktoré používali v doloch až po rôzne predmety a písomnosti. (aj s obuvníckej dielne)  :) 









Na koniec fotky mojich modelov, ktorý mi profesionálne pózovali ;) :D

Čo na nich hovoríte? :D




 






Dúfam, že sa vám príspevok páčil a budem rada ak mi zanecháte komentár pod fotografiami. :) 

6 komentárov:

  1. Wow, v té jeskyni muselo být nádherně :-) Pěkné fotky:-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V jaskyni sme boli, keď som chodila na základku a pamätám si, že to bol super výlet!
    Najviac sa mi páči ako si cvakla tú kočičku na tej stoličke, krásna fotka ako stiahnutá z internetu! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež by som sa tam šla rada pozrieť,musí tam byť krásne (a určite aj dosť mrazivo :D ).
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotečky, máš pěkný a zajímavý blog, ráda jsem se stala tvoji čtenářkou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem taky nikdy nebyla, ale ráda bych tam zavítala, je to úžasné, tak moc děkuji za tip a ta kočka je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bola som vo veľa jaskyniach, ale v Dobšinskej Ľadovej som ešte nebola, ale vyzerá to tam naozaj nádherne!!! :).
    inak, krásne fotografie!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť