pondelok 20. júla 2015

*Do Prahy za umením*

Pekný deň všetkým :)
Po dlhšej dobe sa vám opäť hlásim a tentokrát s príspevkom z krásnej Prahy. Výlet do Prahy nebol vôbec plánovaný a ako to už u nás doma býva, rozhodli sme sa tak na poslednú chvíľu. :D Ubytovanie sme si rezervovali cestou vlakom a denný program na mieste. Kedže sa jedna o Prahu o podujatia nie je núdza, a tak sme navštívili  hneď niekoľko výstav a francúzsky trh ;)

Piatok:

Prvú výstavu, ktorú sme navštívili bola maliara Jean-a Delville a mne sa veľmi páčila.












Sobota:

Druhá bola tiež veľmi zaujímavá a šlo o výstavu majstrov súčasnej Japonskej kaligrafie- III a poviem vám bolo tam naozaj čo pozerať! Nie len že písmo ako také je veľmi pekné, ale aj jeho história je dosť pútavá. :)







 Francúzsky trh bola podľa mňa skvelá akcia kde sa stretla dobrá nálada, pekné počasie s jedlom a príjemnou hudbou. :) Pochutnali sme si tam na výborných syroch, koláčikoch, ale aj chutných mandľových crosanoch. Ochutnali sme tiež limonádu J. Gasco, ktorá nám v teplom počasí padla naozaj vhod. :)





 Dievčatá stihli aj poštové múzeum no kedže som sa necítila moc dobre radšej som si oddýchla vonku pred múzeom. No ako my potom povedali, o veľa som neprišla. ;) A ja to ani neľutujem... Aspoň som vám pofotila moje nové Vans, ktoré som si hneď ZAMILOVALA! ♥♥♥

Čo na ne hovoríte vy ? :) ♥


 



 Posledná výstava, ktorú sme absolvovali bola ,,Secese Vitální umění 1900", ktorá bola síce pekná, no mne sa zdala celkom ,,chudobná". Aj keď tam bolo zopár naozaj pekných obrazov a šiat po chvíli som sa tam začala nudiť. :/ No pre fanúšikov secesie moja mama so sestrou to bolo dobré. :D


 
Na večeru sme si vzali chutné Raw jedlo z reštaurácie RAWCHA a čokoládový koláč, ktorý sme zjedli priamo na mieste. :) ( Nedalo sa mu odolať)






 Raw je jedlo, ktoré nie je tepelne upravované a ak, tak nie viac ako do 42 stupňov. Jedia ho prevažne vitariáni, no aj keď nie som vitarián zmena je život a takéto jedlo mi chutí. :)
.....
Nezabúdajte, že ešte stále máte možnosť súťažiť o 3 kozmetické balíčky. ;) Dátum vyhodnotenia sa dozviete na Fb stránke, ae aj tu na blogu. :)

5 komentárov:

  1. Kouká, že na psolední chvíli vymyslené plány jsou ty nejlepší :))) jinak díky za tip, o francouzských trzích jsem neměla ani tušení, ale teď ta nutně musím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No niekedy by som rada vedela aké sú plány aj vopred no niekedy si proste nevyberieš :D Boli ale skvelé a trh vrelo odporúčam ;) naozaj to stojí za to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jste měli krásný výlet, super, že vyšlo i počasí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Praha je super mesto, musela si si to fakt užiť.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekne si si celý výlet nafotila, ten francúzsky trh vyzerá super! ☺

    OdpovedaťOdstrániť