štvrtok 23. októbra 2014

*Western*

S veľkým opozdením pridávam outfit tak trochu western. Kožené čizmy, riflová bunda a k tomu kvetované šaty s hnedým opaskom. Nápad obuť si k šatám niečo iné ako balerínky a obliecť si riflovú bundičku sa mi zdal zaujímavý a chcela som to vyskúšať. Bola to fajn skúsenosť, no aj tak zostanem verná širokému spektru štýlov, módnych odevov, ktoré lietajú svetom. :) Veď predsa, kto by sa chcel nechať obmedzovať? Jediné čo ma mrzí je, že žijem na Slovensku kde človek nemá až toľko obchodov a ľudí žijúcimi módou, a preto mám veľa krát ,, krokodílie slzy v očiach ", keď si pozerám obchody zo zahraničia a ľudí ktorých móda baví. A týmto sa dostávam na záver článku, kde vám prezradím čo chystám na nasledujúcich 5 dní. Cestujem do zahraničia. Veľmi sa teším ale mám problém s batožinou, ktorá je obmedzená na malú tašku s celkovou hmotnosťou do 10 kg. :D Príde mi to nemožné, kedže každý z nás si chce logicky z výletu niečo priniesť. Ak budem mať možnosť budem vás podrobnejšie informovať. Taktiež sledujte aj môj instagram ( roma.kukurdikova ), kde sa budem snažiť pridávať foto z výletu. Takže majte sa krásne a o týždeň s podrobnejším príspevkom o mojom výlete.







1 komentár: