pondelok 6. októbra 2014

*NOVÁ*

 Dospela som k názoru že to chce zmenu! Síce môj šatník obsahuje mnoho vecí, ktoré ste ešte nemali šancu vidieť, ale chcela som sa vám predviesť v niečom úplne inom! V niečom čo som ešte ani ja nemala na sebe. :D A tak som s povolením navštívila šatník mojej sestry.Už len ten pocit ma hnal vpred! .. a keď som vstúpila cítila som sa ako v obchode s platobnou kartou v ruke a neobmedzeným limitom na nej. :D Vedela som že jej to potom budem musieť vrátiť -_- Ale na to som v tú chvíľu ani nechcela pomyslieť. Keď som mala kopu vecí na rukách trebalo len vybrať to správne.To, čo vám z jej šatníka predvediem. Zbožňujem jej oblečenie. Každé jedno mi príde originálne a výnimočné.Vždy si vie dobre vybrať. Aj pri nákupoch mi často pomáha a jej názor beriem vždy na vedomie. Pretože ,,ona vie čo je pre jej sestru to pravé " ;). A ja s ňou musím súhlasiť. Verím že budem mať tú možnosť, predviesť vám aj na budúce niečo z jej šatníka a že budete s výberom a oblečením spokojný.Vaša Lola







3 komentáre: