streda 15. októbra 2014

*AUTUMN*-*SUMMER*

Čím ďalej, tým viac cítiť príchod jesene. Ochladilo sa, začína opadávať lístie zo stromov a ľudia sú nervóznejší a ospalejší.(Pravdaže aj ja) :D A keby len to. Počasie nám tiež dva krát nepraje. Jeseň má svoje kúzlo. To jej neberiem, ale tie hmly, stmievanie o 6-tej a dážď ?! To nechcem. Radšej by som sa bosá prechádzala po záhrade a zbierala všetko, čo nám cez leto ponúka a nemusela sa báť, že ochoriem -_-. Rozkvitnutá celá záhradka, to je báseň leta. Od kvetov až po ovocné dobroty. Napríklad : som veľký milovník čučoriedok ! V jogurte , mrazené, v koláčoch ale aj čerstvo odtrhnuté. Spapám všetky. A aké je vaše najobľúbenejšie ovocie ? :) Prípadne mi môžete poslať niektorý z vašich najobľúbenejších receptov. Rada ich vyskúšam. :) 
Tak teda spomínajme na leto :







Kiež by bolo na našej záhrade toľko čučoriedok ako je trojlístkov :D 


2 komentáre:

  1. Tiez oblubujem cucoriedky a rada si kupim biely jogurt a k tomu nakrajam banan a niekedy bud posypem kokosom alebo Grankom :-)
    super clanok este som taky u nikoho nevidela:-)

    OdpovedaťOdstrániť