piatok 10. októbra 2014

*Lola Fotila*

SK:
Takto neskoro ale aj tak pridávam ! Blíži sa takmer polnoc, ale ani tá ma neodradí k pridaniu nového článku. Ide síce viac o fotky ako o text pretože sa stále venujem téme z minulého príspevku ,, niečo požičané od sestry " . Tentokrát to je body, ktoré je vyrobené z nezvyčajného materiálu.( Je veľmi priľahlé a tak mi to pripomína plavky :D . ) K tomu som si obliekla legíny a topánky na vysokom podpätku ( taktiež požičané) .Tak sa na to mrknite.


ENG: (Google translate)
This late but anyway I add! Approaching almost midnight, but even the not discourage me to add a new article. Although it is more about pictures than text because it still focuses on the topic of last contribution,, something borrowed from my sister. "This time it is the body which is made of unusual materials. (It is adjacent, so it reminds me of swimwear: D.) this I wore leggings and high-heeled shoes (also borrowed) .Thus on it right away.



 Kedže som mala tento krát sťažené podmienky a fotografa vystriedal statív veľa krát som si takýmto spôsobom merala svetelnosť, vzdialenosti a ostatné veci  :D

 Rozfúkané háro. (Rada sa hrám s vlasmi :3 ) To je proste moje ! ;)

3 komentáre: