utorok 28. októbra 2014

*Trip-1*

Môj mrazivý výlet sa skončil, no počasie, ktoré je momentálne na Slovensku ma o tom moc nepresvedčilo. Tak aby som vám to objasnila kde som sa to vlastne túlala. Moja destinácia spolu s rodinkou bolo Nórsko presnejšie jeho hlavné mesto Oslo. :) Začnem teda pekne od začiatku. Naša cesta začala na letisku v Krakove (PL). Let lietadlom si zvyčajne užívam. Rada sledujem upravené letušky v kostýmčekoch a ich výklad o pravidlách čo robiť ak ... . No teraz sa nebolo ani na čo pozerať. O.o Žiadne vyčesané vlasy, sukne či košielky. A dokonca ani žiadne jedlo. Aj keď mi väčšinou jedlo na palube nechutí vždy sa naň teším. :D Ani neviem prečo. Aspoň výhľad z lietadla bol pekný. Aj keď na zemí neviem ako husto prší nad oblakmi je krásne. :) Po prílete sme sa museli dostať autobusom do Osla kde nás mala čakať sestryna kamarátka Kika,ktorá tam šla študovať na jeden semester. A už tam nás zaskočila cena za jednosmernú cestu autobusom pre nás 4 výletníkov.Bolo to 680 NOK čo je približne 81 eur. Hmmm...  Prvý pohľad cez okná autobusu na vysoké presklené budovy ma natoľko ohúril, že som hneď zabudla na nepravdivú predstavu akú som o Nórsku mala. Dovtedy som si Nórsko predstavovala, len ako krajinu rozsiahlych lesov, sobov, farebných drevených domčekov so samými rybármi. :D
Hneď na autobusovej stanici som videla ženu v ich teplých svetríkoch. Ona tam mala vzor zasneženej krajinky s domčekmi a stromčekmi . Paráda :D Keď už sme sa konečne  stretli s Kikou pomohla nám nájsť náš hotel. Mali sme pekný apartmán blízko zastávky metra takže sme sa nemuseli dlho trepať s tými kuframi. Po náročnom dni som bola dosť unavená a tak som si hodila rýchlu sprchu a šup do posieľky.
            ....... A čo ďalej ?! Pokračovanie v ďalšom príspevku :)



Let lietadlom

Vyškerená Lola nastupuje do lietadla :)
Naša izba s Bibi
Apartmány
... a ten náš :) ( niekto tu je hladný) :D
Potrebná bola teplá obuv (y) :D 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára