utorok 30. septembra 2014

*Dream place*

Vysnívané miesto ! Konečne som sa dočkala. Už dávnejšie sa mi zapáčilo toto temné miesto vo Vsetíne a hodlala som sa ďalší outfit nafotiť práve tam ! :) Celá izba 310, v ktorej bývajú  Lila, Megie a ja  sa vybrala v pekný slnečný deň na toto miesto. Každým jedným  krokom som strácala nervy viac a viac, kedže latexová sukňa mi s každým za-fúkaním vyletela až pod bradu ! Vŕŕ.. Celý Vsetín sa mohol v ten deň zabávať na mladej dievčine a jej lietajúcej sukni a srdiečkových nohavičkách .Problém číslo dva boli ľudia, ktorí neustále chodili okolo a len nechápavo ,,kukali" na nás. Ale fotenie s dievčatami som si napriek zhonu užila a dúfam, že budú aj naďalej ochotné pomáhať mi s fotením outfit-ov pre vás. Vďaka :*
P.S. natočili sme pre vás video zo zákulisia fotenia (Ako býva u mňa zvykom), ale k videniu bude pravdepodobne až v priebehu tohto týždňa. ;)
                                                                            S pozdravom Lola
 




















 Milované A.R.M.Y. Shoes z Anglicka


Moje zlatíčka :)

2 komentáre: