streda 3. septembra 2014

*Forest*

,,Les" Aj vás dokáže tak upokojiť a priviesť na iné myšlienky ? Asi tak pred pol rokom sme sa so sestrou podujali v jednom z nich fotiť. A poviem Vám že to bolo kúzelné. To ticho bolo tak intenzívne ! Cítila som ako ma obklopuje , strháva do jeho hlbín a ja môžem na všetko zlé zabudnúť. A smutné je že jediné čoho sme sa naozaj báli, neboli zvieratá, ale ľudia. Nehovorím že sme neboli radi že sme sa nestretli s medveďom. :D To by som klamala.Ale strach vstúpiť do lesa sme naozaj nemali.Veľmi ma mrzí že nie všetci ľudia sa zaujímajú o prírodu a majú srdce na jej znečisťovanie, alebo nepovolené vyrubovanie. Aj vy máte radi prírodu ? :) Povedzte aký mate na to názor ? :) 














1 komentár:

  1. These photos are absolutely breathtaking, Thanks for sharing your blog with me :)

    OdpovedaťOdstrániť