utorok 23. septembra 2014

*Skrášľujem*


SK

4 biele steny... Veľká zábava :) :D A tak som sa rozhodla tým  stenám trošku pomôcť... ;) So spolubývajúcimi máme v pláne kúpiť nálepky na steny a tak si to tu zútulniť, ale pri našej ,, zvýšenej " aktivite, ktorú dosahujeme cez týždeň je to takmer nemožné. -_- Už už sme mohli mať pekné nálepky ale v našom prípade : kto váha ten nemá. Chodili sme sa na ne pozerať celý týždeň a hádať sa pred predávačkou či ich vziať alebo nie až ich predala . :( Takže s ponaučením vo vrecku sme sa vrátili o5 na intrák a ja som si z trucu prilepila na stenu fotky ktoré baby neznášajú  aby sme sa konečne rozkývali a niečo si tu doniesli. Po víkende som si priniesla (zobrala mamine, ktorá sa to chystala prilepiť do ich spálne) prilepovacie slovíčka.Na ceste je už aj koberček a ostatné detaily, ktoré majú priniesť našej izbe pocit domova <3
Čo hovoríte na takéto prikrášľovanie izby ? Máte s nálepkami na stenu nejaké skúsenosti , prípadne poznáte dobrú www stránku ? Sem s ňou ! Budem vám vďačná. Lol-@


Moja milovaná ovečka Berry ( Z rozprávky Shaun the Sheep )

2 komentáre:

  1. Och tak ja som ich lepila na moje !oranžové! steny (keď som bola mladšia)
    A potom sa mi samozrejme nepáčili- tak som ich strhla, no ostali tam biele fľaky :((
    Inak super nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť