nedeľa 28. septembra 2014

Nové,Staré,Požičané

Ahoj Ahoj ! :) Kedže som už dlho nič nepridávala, dnes som si na to vyčlenila potrebný čas a spravila pár fotiek s ktorými mi pomáhala aj moja skvelá mamina .:* :) Kedže po dlhej dobe bolo tak krásne počasie musela som to využiť ! :) Dlho som rozmýšľala čo vám ukážem s môjho šatníka a rozhodla som sa pre túto sukňu, ktorú som pravdu povediac zdedila. Je to putovná sukňa a ja mám momentálne šťastie že mi sedí. :D Kedže ju mám rada a nechcem sa jej vzdať musím si zrejme kontrolovať jedálniček. K sukni som zvolila čierne body a zlatý náhrdelník z H&M . Činy PRIMARK som rada že držia na nohách :D po mojom nevydarenom triku, ktorý som skúšala na Cruiseri. :3 Tak ,, hezkou podívanou " !


 P.S. : ten krásny retro televízor, rádio a ostatné doplnky patria mojej sestre Bibi, ktorá ma nimi vyzdobenú celú izbu (Aj keď ich väčšinu roka musíte hľadať v tom neporiadku, ktorý tam panuje). :D Vážne. Vtedy zistíte ako vyzerá izba umelca ! ;)












4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. <3 Vďaka Tess a mala by si mať odo mňa správu na gmail+ tak to prosím ťa omrkni . ;) Lola

      Odstrániť
  2. Tento outfit ti hodne pasuje, ja by som si k tomu vedela predstaviť možno len čierne topánočky na štýl slip-on inak chválim:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem klaudi . Skvelý nápad ! Ale čierné topánky slip-on Zatiaľ nemám . :D

      Odstrániť