sobota 13. septembra 2014

*Autumn Shoes*

Mám ich.. Konečne ! Už som ani nedúfala že si ešte niekedy také kúpim. Minulú zimu som si kúpila skvelé kožené topánky s pekným vzorom v obchode H&M. Bohu žiaľ boli poškodené a zhruba do týždňa som ich musela poslať na reklamáciu. Horšie bolo že sa mi už nevrátili, lebo rovnaké s tým istým číslom už neboli. :/ Vtedy som ľutovala rozhodnutie a vyčítala som si že som si ich nenechala doma. Našťastie som si po roku našla za ne náhradu. Sú si podobné aj keď pôvodné boli lepšie. :P Som ale rada že som ich našla. Vysoké topánky na škaredé počasie za dobrú cenu 29,95 eur.

  

2 komentáre:

  1. Sú krásne! Dúfam že sa ti budú rovnako dobre nosiť! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes som ich mala obuté a sú super :D ! Hlavne nepremokli, a to sa mi v tomto počasí bude hodiť :P :)

      Odstrániť