pondelok 28. marca 2016

*Veľkonočné sviatky v Holandsku*

Moji milí :)
Tohtoročná Veľká noc rozhodne nebola ako tie predošlé. Tento sviatok sa mi spája s dievčenským piskotom, následne množstvom mokrého oblečenia a odmenou pre ,,šibačov" v podobe maľovaného vajíčka, dobrôt a nejakého eura. No kedže sme doma tri baby a jeden chlap (otec), rozhodli sme sa pre zmenu...Sviatky mimo Slovenska!
Destinácia bola hneď jasná, pretože Holandsko jednoducho zbožňujeme, takže už len stačilo zajednať ubytovanie a mohlo sa vyraziť. :)
Približne pred 6 rokmi sme bývali v blízkosti Amsterdamu a pár dní aj v Rotterdame, takže tentokrát sme si našli ubytovanie v mestečku Noordwijk. (cca 30 min. autom od Amsterdamu)
Náš hotel sa volal NH Leeuwenhorst a musím povedať, že vo väčšom hotely som ešte ubytovaná nebola! :D Na to že mal viac ako 7500 izieb som tu moc ľudí nestretávala. Asi to bude tým, že to bolo jedno veľké bludisko. :)


Hneď po ubytovaní sme sa vybrali na pláž a do neďalekého centra mesta Noordwijk.
Aj keď je kožúšok dostatočne teplý, na tunajší vietor nestačil a tak som pekne premrzla :D
 

Zbožňujem tunajšiu architektúru! <3 Ich drobné, tehlové domčeky s veľkými oknami a často farebnými dverami sú pre mňa  proste kúzelné. :) Nemyslíte?

a o poliach plných kvetov ani nehovorím <3 





A na záver užitočná rada.
 Ak už sa vyberiete hocikam, vždy je dobré vyhľadať si infocentrum (či už v meste alebo priamo na hotely) a to nie len kvôli mapám, ale aj skvelým tipom na výlety. :) Tu v Holandsku sme mali priamo na recepcii túto knižku s rôznymi tipmi a akciami na celý rok a malé kartičky priamo s vybranými podujatiami. 
Toto je odo mňa na dnes bohužiaľ všetko, ale už teraz pre vás pripravujem pokračovanie môjho výletu v Holandsku, takže sa máte na čo tešiť. :)

4 komentáre:

  1. Nádherné fotografie, musí tam být božsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky sú naozaj krásne:)) Holandsko je môj sen♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem dievčatá. Bola to naozaj krása a cez víkend plánujem pokračovanie prispevku, tak ho určite nepremeškajte <3 ;)

    OdpovedaťOdstrániť