streda 16. marca 2016

*Make-up paletka*

 Ak by ste sa ma niekedy spýtali, čo sú moje slabosti, rozhodne by ste počuli medzi pojmami ako: čokoláda a nákupy slovo kozmetika ! ♥ :D

Patrím do kategórie dievčat, ktoré rozhodne zaujíma kozmetika a všetko s ňou spoločné ...
V drogériách sa dokážem naozaj na dlho zabudnúť pri oddelení s rúžmi, lakmi, voňavkami a make-upmi a takmer pravidelne si odtiaľ niečo odnesiem! :3 Čo vždy dokáže upútať moju pozornosť sú rôzne paletky a kufrík plné kozmetiky :D a práve jednú takú paletku som už dlhšie zháňala. Šlo o make-up paletku na ktorej by boli rôzne odtiene make-upov a dalo by sa s ňou hravo nalíčiť. Lenže nikde som takú nemohla zohnať. Vždy ma udivovali videá rôznych dievčat z internetu a  taktiež šikovných vlogeriek, ktoré práve pri líčení používali takéto paletky. Kedže som to chcela skúsiť začala som na internete hľadať rôzne stránky a nakoniec som sa dočkala! :) Najprv som objednávala paletku sestre a keď som sa ju rozhodla objednať aj pre seba našla som ju na jednej fb stránke kde ich predávala priamo jedna milá pani. :) Naozaj skvelo sa s ňou dalo dohodnúť a na všetky otázky mi rýchlo odpovedala. :) Odkaz tu: Terezka Predáva . Ak ste čítali predošlý príspevok o pleťovej maske určite ste si všimli, že už spomínanú pleťovú masku som objednávala práve od nej. ;)
 Paletka ma vyšla na 4,50e + poštovné a k nákupu mi pribalila tvarovanú make up hubku ZADARMO ♥ 

Pre dnešok je to odo mňa už všetko. :) Časom možno pribudne krátka video recenzia v ktorej by bol malý návod ako na to, ale to by som sa najprv musela odvážiť sadnúť za kameru ! ;)

Páá a vidíme sa zajtra pri ďalšom príspevku.

                                                                                         *Lola



3 komentáre: