utorok 1. marca 2016

*Black Head ex Mask/pleťová maska (návod+recenzia)*

Vítam vás pri prvom príspevku tohto mesiaca ! :) 
Začína nám jar a s ňou aj nové povinnosti. Kedže sa nám neustále mení počasie, ktoré ma vplyv aj na našu pokožku rozhodla som sa ju trošku obdariť. Cez FB(link nižšie) som si objednávala jednu peknú paletku make-upov ( viac v ďalšom príspevku) a zahliadla som tam túto pleťovú masku na čistenie pleti a najmä na odstránenie čiernych bodiek. Našťastie ja nepatrím medzi tých, ktorých by trápili čierne bodky, ale predsa len mám jemnú a problematickú pleť o ktorú sa treba starať. Taktiež si myslím, že na vyčistenie pleti a najmä pórov je vždy dobré nájsť si čas.
Kde zoženiem mnoho super vecí a túto pleťovú masku za super cenu 0,60e?  Odkaz na Fb profil TU: Terezka Predáva
 
Pleťová maska bola v malom sáčiku a zo začiatku som si myslela, že mi to ledva vystačí na pol tváre, ale teraz viem, že som sa mýlila. :D Masky tam bolo naozaj dosť a pekne mi to vystačilo na celú pleť. Maska bola dosť hustá, trochu sa naťahovala, ale dobre sa nanášala. :) Síce šla po nanesení ťažko dole z rúk ... ,ale to nie je podstatné. :) Chvíľu po nanesení začala maska schnúť a po cca 10 minútach bola úplne tuhá. Bolo cítiť ako mi pomaličky tuhla na tvári a po 15 minútach som poriadne nemohla hýbať ústami. :3 



Na konci som si masku zmyla teplou vodou a vatovým tampónom no jednou z možností by aj bolo ju zlúpnuť. (Ale to bolo celkom bolestivé a nepríjemné)

                                    
Toto je odo mňa pre dnešok všetko :) Dúfam, že vám bol príspevok inšpiráciou a budem rada, ak sa aj vy podelíte o  vaše skúsenosti s pleťovými maskami . 

2 komentáre:

  1. Tak s touhle maskou by se mě přítel zaručeně lekl. :-D Mě se ale líbí a může být super. Já mám masku se zeleným jílem a vždy si ji dávám před sprchováním, takže oplachuji ve sprše a přijde mi to nejjednodušší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau túto masku som asi ešte nevidela, páči sa mi aká je čierna :D vždy ma to baví keď vyzerám ako strašidlo :D

    OdpovedaťOdstrániť