štvrtok 17. marca 2016

*Shopoholic v Bratislave*

Čo je naozaj veľká chyba?!
Dať SHOPOHOLICOVI peniaze a ,,vypustiť" ho v Centrály v Bratislave! :D
Toto sa mi stalo pár víkendov dozadu kedy som bola na víkend u sestry v Bratislave a jeden deň sme šli navštíviť tunajšie obchodné centrá. Po chvíľke ma začalo nudiť pomalé prechádzanie maminých a sestriných obchodov a tak som to vzala do vlastných rúk! :D
Nepotrebovala som naozaj nič len zopár hodín k dobru a peňaženku. :3 :D
Za pomerne krátky čas som stihla navštíviť všetky moje obľúbené obchody ako napríklad: ZARA, Bershka, TEZENIS, CALZEDONIA, Pull&Bear,Stradivarius a iné.
 Tu je menšia ochutnávka z nákupov:

V Calzedonii som siahla po týchto skvelých samodržiacich nadkolienkach ;)

 .... v Pull&Bear zas naopak po krátkych tričkách.

 V Bershke ma oslovili tieto biele High waist nohavice a v obchode Stradivarius riflová košela, ktorá sa spolu s nášivkami na bundách a nohaviciach opäť vracia do módy.

 V TEZENIS-e sme k nákupu dostali takéto milé fitness fľašky, ktoré boli na výber v dvoch farbách (viď obrázok). Konečne som si kúpila nové nohavice na behanie a čierne pohodlné nohavice ;)

A aké sú vaše obľúbené obchody? :) ♥

Musím povedať, že v Centrály nakúpite naozaj všetko na jednom mieste! :) 
A aký oneskorený (narodeninový) darček som si priviezla ? 
Nechajte sa prekvapiť v ďalšom príspevku. ♥
                                                                         *Vaša Lola


3 komentáre:

  1. Skvelé nákupy:)
    A podobné biele highwesty by sa zišli aj mne:) koľko ťa vyšli? A inak všetko je krásne a tie fľaše sa naozaj oplatili k tomu nákupu!
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za komentár :)
    Nohavice stáli 19,99e čo si myslím, že je celkom fajn cena a fľašky boli naozaj milé prekvapko. :)
    *Lola

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fakt super nakupy! Tie nadkolienky su krasne!
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť