piatok 18. marca 2016

*Len MOJE G-SHOCk!*

Mojím vysnívaným narodeninovým darčekom sa stali tieto KRÁSNE hodinky G-Shock MULTI-HUE PINK COLLECTION. 
Od Januára som si vyberala tie správne hodinky, ktoré by mi pripomínali moju 18-tku. :)
Nakoniec sa nimi stali práve ony. Objavila som ich v obchode PLANEO quick time v Bratislave a zamilovala som sa! :) V tú chvíľu som zabudla na všetky tie zlaté a strieborné hodinky, ktoré som mala pôvodne v pláne. :) Boli to proste tie pravé. ♥

Nebola som typ, ktorý by denne nosil hodinky, ale vyzerá to tak že už som sa ním stala! 

Nosíte radi hodinky ? :) Ak áno: športové alebo skôr elegantné ? :)

 





4 komentáre:

  1. Všechno nejlepší! K osmnáctinám jsem taky dostala hodinky, ale úúúplně jiné, kovové, zlatometalové, maličké a decentní. Těmto sportovním jsem nikdy nepodlehla, moc výrazných a velkých šperků nenosím, protože jsou mi nepříjemné. Ten ciferník je fakt bomba!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie, ale aj za pekný komentár. :)
      Ak si skôr na elegantné a decentné tak sa môžeš tešiť na pripravovaný príspevok o práve takýchto hodinkách.

      Odstrániť
  2. Přeji všechno nejlepší. Hodinky se mi moc líbí, jsou super a taky bych si je vybrala. Jsem spíše na sportovní věci než na elegantní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem moc za prianie <3
    Som rada, že sa ti páčia a vďaka za komentár. :)
    *Lola

    OdpovedaťOdstrániť