štvrtok 24. marca 2016

*La Maison du savon de marseille - Sprchový gel & Telové mlieko*

Dnes vám chcem predstaviť francúzsku značku La maison du savon de marseille, ktorú som pred nedávnom dostala. :)
Išlo o sprchový gél z výťažkom z olivovníka, ktorý má naozaj príjemnú a prenikavú vôňu. Po opláchnutí gélu som stále cítila túto peknú vôňu a moja pokožka zostala príjemne hebká na dotyk. Naozaj odporúčam. ;)



 Druhým produktom bolo toto telové mlieko s arganovým olejom. Ani ono nesklamalo a vôňu som si
 hneď veľmi obľúbila. Dlhodobo hydratuje pokožku a zanecháva ju pekne voňavú. :)

Síce som oba produkty dostala a tak presne neviem kde sa dajú zakúpiť, podobné som našla na stránke www.franca.sk  (kategória Telo)
Ide o rovnakú značku len s inými vôňami ako napríklad: Grepfruit, Opuncia, Ruža a iné. :)
Určite aj oni stoja za skúšku. ;)

Máte už s touto značkou skúsenosti, alebo by ste ju radi vyskúšali ? :) Určite napište svoj názor dole do komentára. :) Budem sa tešiť.
                                                                                    *Vaša Lola


2 komentáre:

  1. Značku nepoznám, ale musí opravdu krásně vonět. Mě by lákala i vůně opuncie. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Testovala som produkty práve od franca.sk, boli super, aj táto tvoja sada s arganovým olejom vyzerá výborne.
    pozývam ťa na môj vynovený blog, kde práve prebieha súťaž so značkou Benefit!
    http://beautydonuts.blogspot.sk/2016/03/beauty-novinky-vichy-sally-hansen.html

    OdpovedaťOdstrániť