utorok 26. júla 2016

*Návšteva múzea Danubiana *

Bratislavu navštevujem pomerne často, ale ešte stále sa tu rada vraciam. Pre mňa je vždy iná a aj keď si už myslím, že ma nemôže ničím prekvapiť stane sa! :)
Naposledy to bol sólo sesterský výlet a moc sme si to obe užili. :D Program sme si prispôsobovali podľa toho ako sa nám chcelo vstávať a čo práve Bratislava ponúkala. :D

Absolvovali sme teda výlet loďou do Čunova, kde sa na malom poloostrove nachádza pekné múzeum moderného umenia s názvom Danubiana.



 

Aj tí, ktorý sa umeniu moc nerozumejú majú prečo navštíviť toto miesto. V celom múzeu prúdila príjemná atmosféra a tak som si výlet plným dúškom vychutnala a príjemne som si odpočinula. 


Od 2. Júla 2016 do 13 Novembra 2016 si môžete prezrieť výstavu s názvom Európske hviezdy MIRÓ & CoBrA. 




Obrazy farebné, ale aj čiernobiele. Veľké, malé ba dokonca aj sochy. Nájdete tam naozaj všetko. Výstava prebieha ako aj vnútri tak aj vonku. Stačí len aby bolo pekné počasie a na terase si môžete vychutnať kávičku s chutným koláčikom, alebo osviežujúcu limonádu.  ;)




Pozorne sa zadívajte na tento obraz a všimnite si o koho ide. V tomto prípade to niesu len neznáme tváre,ale najznámejšie svetové postavy.

Musím povedať, že toto ma naozaj pobavilo :)



Príspevok iný ako ostatné a preto dúfam, že si z neho odnesiete aspoň niečo nové. :)
Nabudúce sa môžete tešiť na obľúbený fashion príspevok kde vám ukážem nejaké nové úlovky z nákupov a predvedieme si pár módnych inšpirácií. 
                                                                                               Vaša Lola*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára