pondelok 18. júla 2016

*Na líčka a na pery- nové produkty a ich recenzia*

Dnes by som začala produktom značky AVON a to púdrom pre svetlý typ pokožky- odtieň FAIR. V kozmetike mám svoje obľúbené značky a produkty, ale pri dobrej recenzii sa novým produktom nebránim. Moja kamarátka robí Avon lady a preto u nej nájdem vždy kopec nových produktov, ktoré si pravdaže môžem vyskúšať. :)  Ešte počas školského roka ma zaujal jej púder, ktorý som si následne objednala a musím povedať, že som s ním naozaj spokojná. Dobre sa nanáša a moja pleť sa po jeho nanesení ešte dlho neleskne. Krása. Doteraz som používala púdre prevažne značky Rimmel (stay matte), ale tiež Catrice ( prime and fine). No oproti iným je tento cenovo výhodnejší (cca 5,90e) a dokáže konkurovať jeho drahším kamarátom.  

Ďalšia skvelá kúpa bola určite sada štetcov, ktorú som si objednala cez bazos.sk :D Zo začiatku som sa bála pretože som neverila cene 10e za 20 štetcov, ale bolo to tak. :) Nakoniec som sadu nekúpila len sebe, ale aj sestre a obom nám dobre slúži. Chcela som vám tu hodiť link, ale inzerát tam už bohužiaľ nieje, ale všimla som si, že ich predávajú aj iní a dokonca o polovicu lacnejšie. ALE POZOR! :) radšej si predajcu vždy overte. :) 

 Pri líčkach ešte ostanem a prezradím vám niečo o bronzri značky BOURJOIS. Túto značku považujem ako jednu z tých kvalitnejších a tento malinký bronzér sa im naozaj podaril. :) Je veľmi praktický a preto si ho často brávam so sebou. Líčka pekne rozžiari a hlavne u bledších typoch pokožky, čo je opäť môj prípad vytvorí tzv. "zdravý LOOK". ;) Stačí ho nanášať naozaj v malom množstve, pretože je dosť výrazný a aj keď ho denne používam, zatiaľ z neho moc neubudlo.

 Moja nová láska je tiež ružová lícenka značky LANCOME Paris, ktorú som si vybrala spolu s bronzrom ako narodeninový darček. Práve prebiehala v predajniach Marionnaud akcia na vybrané produkty a tak som mala z nákupu ešte väčšiu radosť. 


  Na fotke (vľavo hore) si môžete všimnúť jej jemný ružový odtieň. :)

 A presúvame sa k balzamom na pery. Určite si spomínate na nedávnu "EOS mániu " kde všetci nakupovali, zháňali a fotili len jedno. Malé a guľaté EOS balzamy. Aj ja som chcela vedieť v čom sú tak výnimočné a keď mi mama jeden kúpila bola som šťastná ako nikdy. :D Och...
Rozkošný vzhľad a vôňa po ktorej by ste ho najradšej zjedli. Ale to je asi tak jediné čo je na nich tak úžasné. Neviem ako vám, ale mne EOS moc nepomáhal a pery, ktoré prahli po zvlhčení balzamom boli o chvíľku opäť suché.  :/  Pohodlné bolo však jeho nanášanie kde stačilo pootočiť vrchnákom a hneď ste mali k dispozícii balzamovú guľôčku. :)

... na rozdiel od EOS-u bol jeden balzam, ktorý mi dokázal pomôcť. Bol ním takzvaný "zázračný kelímok" od Oriflame-u. Dostala som sa k nemu čisto náhodou keď som jedného dňa stala u nás na internátnej recepcii a prišla kamarátka ( tentokrát Oriflame lady)  predať objednávku jednej našej vychovávateľke. Tá však zostala nešťastná pretože kelímok na ktorý sa tak tešila prišiel v inej vôni ako chcela. Ja som sa začala s nimi rozprávať čo to je a či je to naozaj tak dobré. Obe mi potvrdili, že ho už niekoľko rokov používajú a vedela som tiež o veľa kamarátkach, ktoré tiež také mali. :) Tak som si ho rovno vzala. :D  Môj ma vôňu čiernej ríbezle, ale mne to skôr pripomína žuvačky. O:) Je to veľmi chutná vôňa. :D Jediné čo mi na kelímku prekáža je jeho nanášanie. Keď ho chcete použiť zašpiníte si prsty a hlavne tie z vás, ktoré majú dlhšie nechty. :( 

 Pre dnes je to o kozmetických produktoch všetko a budem rada ak mi  napíšete vaše obľúbené produkty, prípade či by sa vám páčili ďalšie takéto recenzie. :)
                                                                                                    *Vaša Lola 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára