piatok 15. júla 2016

*Nové úlovky s Claire´s Ostava*

S príchodom leta začali okrem oddychu aj povinnosti. Žiaľ tých je viac ako som si myslela! :D Letná brigáda mi zaberá väčšinu dňa a preto mi neostáva dostatok času na príspevky. Ako ste si mohli všimnúť snažila som sa aspoň zaznamenávať svoj deň a prispievať krátke články spolu s fotografiami na moju FB stránku Every day with Lola. No dnes pre mňa nastal šťastný deň a využívam svoje pracovné voľno na písanie blogu. 
Začnem teda s mojím nedávnym nákupom v krásnom obchodíku Claire´s v Ostrave. Tento obchodík sa nachádza v nákupnom centre Forum Nová Karolína kde chodím veľmi rada nakupovať. Nájdete tu množstvo pekných obchodov a dobrých značiek. Všetko na jednom mieste. :) 

Mojím prvým "úlovkom" boli tieto milé, školné zošity. Ja viem, ja viem .... Ešte len škola skončila a ja  už nakupujem nové! :D Je to hrozné keď sa zamyslím, ale keď mne sa tak páčili... O:)  Čo poviete? 


V obchode som tiež natrafila na malinké laky krásnych pastelových farieb ako stvorené na leto. Musím povedať, že ich balenie je veľmi praktické napríklad na dovolenku. :) Stačí naniesť dve vrstvy laku a vaše nechtíky sú krásne a kvalitne nafarbené. 



 Tretím výrobkom je sada 20 párov náušníc rôznych druhov a farieb.Veľmi sa mi páčil každý jeden pár a tak som neváhala a  vzala si ich. :) Našli by ste si aj vy medzi nimi favorita ? 


Som šťastná, že ste stále so mnou aj keď som bola dlhší čas neaktívna. :) Mám pocit, že sa stále opakujem, ale chcem aby to okrem fb bolo aj tu. Premýšľala som nad letnou súťažou tak mi môžete dať kľudne nejaké typy na výhry.                                                                               Vaša Lola *

3 komentáre:

  1. nice earings
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty sešity jsou super a laky mají nádherné barvičky. Líbí se mi i náušnice. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super úlovky, já jsem na sešity ujetá, a mám jich doma tolik, že je snad nepopíšu, ale vždy najdu nějaký lákavý.. třeba jako tyhle. :-)

    OdpovedaťOdstrániť