pondelok 2. februára 2015

*AVON*

Ahoj všetkým! :)

Prešiel necelý týždeň od posledného príspevku v ktorom som vám prezradila čo sa odohrávalo minulý víkend a dnes vám chcem ukázať jeden z mojich klenotov! Je ním náhrdelník, ktorý vás neohúri jeho značkou ale vzhľadom. Objednala som si ho cez AVON a aj keď som sa spočiatku toho bála, teraz rozhodne neľutujem. :) Nevyzerá tak ako na obrázku, ale ešte krajšie :) Tak isto som si objednala penu do kúpeľa z vôňou granátového jablka a pivoniek a teším sa na sadu malých vzoriek rúžov na pery. Ako malá som potajme brávala túto sadu rúžov mamine a konečne nastal čas mať vlastnú. :D

 A čo vy ? Už ste si niekedy objednávali veci z AVON prípadne Oriflame ?



 K zakúpeniu na : AVON.sk

nahrdeľník


Pena do kúpeľa



Set vzoriek rúžov


11 komentárov:

  1. To jsem ani nevěděla, že mají i takové krásné náhrdelníky :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ilči :) majú, majú. Dobré je sa skontaktovať s nijakou Avon lady v tvojom okolí. Napríklad moja kamarátka je, a tak mám pravidelne avon katalóg v svojich rukách :) Rozhodne odporúčam

      Odstrániť
  2. I totally love your necklace its really gorgeous.You blog is amazing following you now on GFC You welcome to visit and follow back my blog too.Kisses Ruth.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! :) I will follow you for sure :)

      Odstrániť
  3. Nice post! I'm your new follower now! Hope you follow me back :*


    Another earth pink

    Twitter

    Instagram


    OdpovedaťOdstrániť
  4. That necklace is gorgeous :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/
    twitter.com/floralandsmiles

    OdpovedaťOdstrániť
  5. avon has a lot of nice products
    beautiful and nice blog too
    i am following now, please follow back. thank you
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nikdy jsem si přes Oriflame nebo Avon nic neobjednávala, ale možná v budoucnu :). Náhrdelník je opravdu krásný! A pěna do koupele vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný náhrdelník, mám od Avon náušnice (už je mám dlouho) a dělají hezké šperky :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť