pondelok 9. februára 2015

*Trip-Bratislava*

Ahoj všetkým! :)

Za mnou je skvelý víkend, a tak odo mňa nič pesimistické ani nečakajte.;)  ( Aj keď je Pondelok a mala by som na to právo) :) Svoj víkend som strávila u svojej sestry Bibi v Bratislave. Poriadne sme si oddýchli,zabavil sa a konečne sa venovali len jedna druhej. Bol to parádny sesterský víkend (y)

V piatok ma čakala cesta zo Vsetína rovno do Bratislavy.Po ceste som prestupovala v Púchove kde som takmer zošalela!! -_- Vôbec som sa tam nevedela zorientovať a nebyť milého sprievodčíka, tak tam zrejme ostanem. :D (žartujem) ....
Cesta vlakom ubehla rýchlo. :) Asi to bude tým že zvyšok cesty som prekecala s Bibs. Naša prvá zastávka v BA bolo nakúpenie množstva lístkov na MHD. :D Druhá viedla na Kolibu (časť Bratislavy) kde býva Bibi a kde som aj prespávala.Večer sme šli do skvelého URBAN House-u na Latté so skvelým Raw čoko koláčikom, 3 druhmi humusu a 100% mrkvovú šťavu.



V sobotu sme zmeškali raňajky, a tak prečo si nedať rovno obed. :D Zastavili sme sa do skvelej palacinkárne Funki Punki(odporúčam Nutellové a Ala lokša), ale ešte pred tým sme stihli navštíviť  bazár, ktorý sa konal v Starej tržnici. Už s plnými bruškami sme sa prechádzali Bratiskou a ja som fotila čo sa dalo.Prvý krát na vlastný fotoaparát !! (článok už čoskoro).
 Však vidíte :
First photo



 STARÁ TRŽNICA :












Prezidentský palác



Neskôr nasledovali  nákupy v  obchodnom dome Central a Avion. Obchod Stradivarius ma sklamal, zato Zara si u mňa rozhodne šplhla. (Výsledok nákupov v ďalšom príspevku) Práve prebiehajú skvelé výpredaje, takže ak máte tú možnosť určite ju navštívte. ;) Po ,,namáhavom"dni sme sa zastavili na výborné rizoto k našej známej Jaji.

V nedeľu za nami prišiel Juri (Bibin priateľ) a šli sme sa spoločne naobedovať do reštaurácie Verne.
 Po výbornom obede som musela ísť opäť na vlak a poviem vám... VÔBEC SA MI OD NICH NECHCELO !! :(






A ako ste trávili volný čas vy ? :) Podeľte sa o to s nami. Rozhodne sa teším na vaše komentáre, postrehy a zaujímavé tipy.
                                                XoXo Lola








7 komentárov:

  1. beautiful pictures, nice smile
    my new post http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/paneled-mini-dress-from-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky! A tie dobrôtky :D mňam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne si trip zfotodokumentovala, mám rada takéto posty :) získala si novú followerku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi si ma svojím komentárom potešila.Určite sa môžeš tešiť na viac takýchto príspevkov. :)
      S pozdravom Lola*

      Odstrániť
  4. Thanks for comment on my blog! I follow you now sweety. I really like you post..it is great.
    Follow me back via gfc and g+!
    Kisses
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť