nedeľa 22. februára 2015

*Ostrava trip*

Úžasný víkend !!! :)
Plná energie a optimizmu sa vydávam do následujúceho týždňa. :)
Piatkový večer som strávila v spoločnosti kamarátov a v sobotu s kamarátkou Lenkou <3 a Terkou <3 . Boli to spolužiačky, ktoré bohužiaľ odišli (na inú školu) no ani to nás nerozlúčilo. :) A preto som sa v sobotu za nimi vydala do Ostravy. :) Lenka oslavovala meninky, a tak sme ich  spoločne oslávili. :) Aké by sme to boli baby, keby že sme nebehali po celom OC Fórum Nová Karolína z obchodu do obchodu. :D (Obchoďák vrelo doporučujem) S obchodmi som bola veľmi spokojná a kúpila som si skvelé <3 topánky, ktoré som už dlho hľadala. (viac v ďalšom článku) ;)

Boli ste už niekedy v OC Karolína, alebo ste o ňom počuli ? :) Aký je váš obľúbený obchoďák/obchod ? :)
Okrem obchodov sme navštívili aj Ňami Ňami kde sme si kúpili chutných gumkáčov :P


 a nesmelo chýbať hračkárstvo : :D





 
 
                  Ďakujem za prečítanie a ahoj pri ďalšom článku ;) 

3 komentáre:

  1. Ahojko :)
    V Ostrave študujem a je tam celkom pekne :D chodím taktiež do Karolíny :D al viac sa mi páči v Avione a mám ho aj bližšie :)
    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joo taky bych ty mňaminky nabírala jako divá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baby vďaka za komentáre :) Nika určite pozriem a Verči veď sme si ich aj dosť zjedli :P :) Hhh je to vážne chutné ;)

    OdpovedaťOdstrániť