streda 28. januára 2015

*B-day*

Hellou hellou :)
Tento víkend som oslávila svoje 17 narodeniny !! Piatkový večer patril nám (všetkým zabavajúcim sa), a tak sme si ho aj na poriadok užili. :) Úžasní ľudia, skvelá atmosféra, drinky, hudba... Bohužiaľ na fotky nebol čas. :) V nedeľu ma čakala rodinná DOUBLE oslava mojich aj Bibiných narodenín. Ako uvidíte na fotkách dostali sme vééľa tulipánov :D Nájdete ich v dome na každom kroku. <3
Áááách už sa teším na ďalšie narodeniny. :)
 A čo vy ? :) aký ste mali víkend ? :) Podeľte sa oň s nami ;)



Jahôdky v čokoláde
Smotanovo-ovocný pohár
Je to rýchle a veľmi chutné :*




       

Moje najobľúbenejšie kvety sú tulipány,rúže,pivónie... a vaše ? :)

2 komentáre:

  1. Opožděně vše nejlepší :) Tulipány mám taky moc ráda, růže také a absolutně miluju jasmín. Stávám se pravidelným čtenářem a budu ráda, pokud se staneš mým :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie a teším sa ďalšiemu čitateľovi. :) Ja som už tak učinila :)

      Odstrániť