pondelok 12. januára 2015

*Cosmetics*

Po týždni sa opäť vidíme pri ďalšom príspevku, v ktorom vám chcem predstaviť môj  kozmetický kufrík a paletu. :) Takže začnime pekne po poriadku. Ako prvý je  praktický kufrík líčidiel od značky TECHNIC. Obsahuje očné tiene, lícenku, rúže na pery, a laky.Všetky tiene som ešte nestihla vyskúšať, zato s rúžmi na pery som veľmi spokojná! Aj keď som tento kufrík dostala, a tak vám presne neviem povedať, kde sa dá zakúpiť, našla som jednu online stránku, ktorá ich ponúka. LINK TU . Upozorňujem, že stránku nemám odskúšanú :)






Ako druhá je paleta očných tieňov a líceniek značky mnou neznámej, ale zato veľmi obľúbenej! :D Nehovoriac o tom, že skvelo voňajú :D aj výborne držia a majú veľmi realistické a živé farby. Ako aj môžete vidieť na fotkách, sú už značne opotrebované, bodaj by neboli. Sú vernými pomocníčkami pri každom fotení. ;)







To je odo mňa na dnes všetko. Prajem vám ešte krásny zvyšok večera a ,, BRZY NA VIDĚNOU " ;)

1 komentár: