nedeľa 28. decembra 2014

*Christmas*

Celý rok som na ne čakala a hovorila si, že je do nich ešte véééľa času, no zrejme som sa mýlila.Ani som sa nestihla spamätať a je po nich. Neviem či sa mi to len zdá alebo vážne tak rýchlo ubehli. :) Väčšinou to tak však býva.Všetko dobré rýchlo utečie a to zlé sa  dlho vlečie. Našťastie sa nič zlé cez sviatky neprihodilo a Vianoce som si užila v kruhu rodiny a blízkych. :) A čo že by to boli za Vianoce bez darčekov. Pravdaže každý z nás si nijaké to potešenie pod stromčekom našiel. Ja som šťastím priam žiarila keď som dostala nový telefón (Sony xperia Z1 compact), lístok na Grape a mnoho ďalších darčekov od členov rodiny. A ako vyzerá naša večera ? Kedže sa pri stole stretávajú tradície z maminej aj ocinovej strany naša večera má 8 chodov! :D Vyzerá to následovne:


  1. Oblátka s medom
  2. Kapustnica s vajíčkom
  3. Fazuľová polievka
  4. Kaša so slivkami
  5. Losos so zemiakovým šalátom
  6. Orech
  7. Ovocie
  8. Zákusok
A ako vyzerá vaše štedrovečerné menu ? :) 










1 komentár: