štvrtok 11. decembra 2014

*No.1 - Perfume*

Óóó môj milovaný !! Nie nehovorím o chlapovi, ale o parfume. :D :) Ide o značku pre väčšinu ľudí žiaľ neznámu a to je naozaj škoda. Preto som sa rozhodla vám ju predstaviť.

Jean de Galimard je meno pána ktorý toto celé začal. :) Založil značku ktorá nesie jeho meno, a jej úspech spočíva v tom ,že používajú už oddávna prírodné zdroje vôni ako napríklad : jazmín, levanduľa, ruža, pomarančový kvet. Pravdaže ich ponuka neobsahuje len parfémy ale aj mydielka, olejčeky rôznych vôní a tvarov. Minulé leto som toto mestečko navštívila a taktiež parfumériu Galimard.:) Pani sprievodkyňa nám vysvetlila celý proces od úplného začiatku až po samotný predaj :D . Ako ste už pochopili na konci prehliadky nás čakala predajňa v ktorej bolo možné zakúpiť si ich produkty. Vybrala som si vôňu Evie z rady kvetinových, ktorá mi prirástla k srdcu. Mnoho známych mi hovorí že je to vôňa ako ,,stvorená " pre mňa :D Neviem čo je na tom pravdy, no rozhodne som za ňu vďačná. Viem že je dobré občas zmeniť parfém a preto nie je Evie to jediné čo u mňa doma nájdete. :) Momentálne ju striedam s vôňou od Katy Perry (Killer Queen), ktorú mám tak isto veľmi rada.
Ak by ste mali záujem môžte kuknúť na  stránku Galimardu. :)
 A aká je vaša obľúbená vôňa ? :)

K dostatiu v (Dm drogériách)



3 komentáre:

  1. vďaka za tipy na parfum, zrovna nejaký zháňam :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky a 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada že ti príspevok pomohol a vďaka za pozvánku. Idem to hneď kuknúť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám ráda parfémy Bachovek. To je úplně extáze. A ještě fungujou jako vzpruha špatných nálad. Každopádně přeju hodně Tvých oblíbených parfémů pod stromečkem :-)

    OdpovedaťOdstrániť