utorok 17. marca 2015

*New in*

Ahoj všetkým! :)

Naposledy som vám predviedla zopár kúskov z môjho šatníka. Tento príspevok však budem uberať iným smerom. Zastávku si spravíme pri kozmetických vychytávkach, ktoré nadovšetko milujem!

Ako prvý bude sprchový gél značky Yves Rocher.
Prvý krát som ho objavila u našej známej,ktorá ho mala z jahodovou arómou a poviem vám, bola to vážne pecka! :) Jemné zrniečka, ktoré ,,sprcháč" obsahuje vás príjemne pomasírujú a zároveň poslúžia aj ako peeling. :) Prenikavá jahodová vôňa vás isto očarí a budete sviežo voňať celý zvyšok dňa. Na Vianoce som dostala rovnaký, ale s malinovou arómou. :) Zistila som, že je to závislosť do konca života. Určite by som chcela vyskúšať aj iné vône a vám ich môžem len odporučiť. ;)


Môj malinový Yves Rocher ♥




Druhá závislosť sú pre mňa mini vzorky rúžov značky AVON. :D Ak si pamätáte už som ich kedysi spomínala, no konečne sú tu a robia mi radosť. :) Dnes vám predstavím prvé tri vzorky a postupne zvyšné v ďalších príspevkoch. :)

                                                                           
Vzorka Orchid petal 
Vzorka Lovely Cherry
Vzorka Poppy Pink:



P.s.: Prepáčte za horšiu kvalitu fotiek. :/ Bolo to fotené večer a bohužiaľ som si na intrák nevzala fotoaparát. Kvalitnejšie fotky nabudúce. ;)

3 komentáre:

  1. Tie mini ruže sú parádne, haha :-)

    Super príspevok. Vďaka za tip! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ich neviem vynachváliť (y).
      To ja som vďačná za komentár :)

      Odstrániť
  2. ten píling od YR je proste bomba...ja mám čiernu malinu a neviem si ho vynachváliť :) no a tie zrniečka z kiwi :D

    www.la-blanche.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť