piatok 13. marca 2015

*Japan-style*

Ahoj čitatelia! :)

Konečne prišiel na rad sľúbený príspevok, ešte z môjho výletu z Bratislavy. V tedy som vám spomínala oblečenie, ktoré som si zakúpila v skvelom obchode ZARA, práve v období veľkého výpredaju. Bolo ním tričko štýlu ,,Japan", ktoré ma na prvý pohľad veľmi oslovilo. Malo neuveriteľnú cenu len 5,99 !! :O  Hneď som si ho vzala. Doma mi to avšak nedalo a pozrela som si pôvodnú cenu. :3 Verte tomu že som bola prekvapená a zároveň rada, že som si ho nekúpila skôr. ;) (Pôvodná 25,95) Aj vy ste to už niekedy spravili ? :P 
Topánky HOUSE, ktoré mám na fotkách obuté ste mohli vidieť v predošlom príspevku. Kupovala som ich nedávno v Ostrave no taktiež som ich videla aj u nás na Slovensku. :) Opäť som mala šťastie na zľavu, ktorá bola okolo 50% z pôvodnej ceny. ;) 
Je to finančne nenáročný outfit a mám ho veľmi rada! Je veľmi pohodlný podľa mňa do školy ale aj do mesta s kamarátmi (y).

A aký je váš obľúbený outfit ? Preferujete skôr elegantný alebo  športový štýl ? :)



 






17 komentárov:

  1. sporty style in this case this outfit looks perfect on you.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super! vyzeráš perfektne, ten rúž a vlasy! :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hezký fotky , máš krásně dlouhý vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, sluší ti to :) S tou cenou jsi měla opravdu štěstí, já jednou měla velké štěstí v Pimkie, svetr který jsem chtěla stál původně okolo 1000 a já ho pak koupila ve slevě za méně jak 500 :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) ♥ Áno. Bolo to veľké šťastie v mojom aj tvojom prípade. Chi :) :D

      Odstrániť
  5. Ahoj! pekný blog nechceš sa navzájom sledovať? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné fotky a máš skvelú farbu vlasov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yes, I follow you via gfc #11, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zara je skvela a vyprodeje v zaře ještě lepší:D vypada to hezky, tenhle styl ti sedí:) ja se priznam ze sama nevim jestli elegantni nebo sportovni. Asi to rada stridam, mozna do jistých mír od kazdeho kousek:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak skvelý obchod a ešte lepšie keď sú v ňom zľavy. :D Ja tiež rada kombinujem. Niekedy mám proste chuť a náladu na športové oblečenie inokedy radšej siahnem po elegantnom. :D Vďaka za komentár. :)

      Odstrániť