nedeľa 9. novembra 2014

*Trip-4* The END

Moje posledné dni v Nórsku.

Príspevky z chladného Nórska sú u konca no nemusíte smútiť. Lola má pre vás už teraz prichystané nové témy na príspevky a poviem vám, že sa vám budu po nich zbiehať slinky. :P 

Mix z Nórska
Ako som už spomínala... Je to posledný príspevok z Nórska a tak vám v ňom chcem ukázať všetko čo ste v predošlých príspevkoch nenašli.Nebudú to dlhé odstavce čo som zažila ale skôr fotografie, ktoré som pre vás ,,ukoristila" či už na Fotoaparát alebo Ipod. :) 


 Zopár fotografií môjho huňatého kožucha, ktorý som si kúpila v H&M :) (Pravdaže Nórske H&M bolo iné ako to naše. Oveľa väčší a pestrejší výber vo všetkých obchodov.)






















Veci z ,,Blšáku"


... a z ulice . ;)    
Ten kožuch je top ! :D





Varený zemiak plnený bielou smotanou a kukuricou podávaný s rukolou a cestoviny Carbonara s hríbmi a opekanou slaninou. :) (Egon restaurant )


Opera pri mori s úžasným výhľadom z jej strechy. :)

.
Tááák a toto je odo mňa všetko. Ak by ste mali na mňa hocijaké otázky ohľadom  výletu v Nórsku rada poradím. :)


2 komentáre: