utorok 11. novembra 2014

*Goodies*

Ham-Mňam
Prichádza ďalší voňavý príspevok, ktorý vznikol vďaka mojím rodinný príslušníkom. (Zrejme ma majú moc radi) :D  V sobotu večer sa moja sestra rozhodla pripraviť nám skvelé podlesníky. Kedže boli pripravované v keramickom grile (Big green egg) nebolo potrebné množstvo oleja a preto mi tak veľmi chutili. :) Nemám rada keď sú napite olejom.  Mizli z taniera jedná radosť!( Bibs nestíhala robiť ďalšie a ďalšie). :D Zvyšok večera sme len oddychovali na terase a rozprávali sa.Nič iné sa ani s tými plnými bruškami nedalo. :D
                                                                           Naša terasa:






V nedeľu ma zas čakali zapekané Bruschetty. <3 (Pripomína mi to biely, penový chleba ale rozrezaný po jeho dĺžke ) Nádherné prebudenie. :) A čo vy ? máte radi Bruschetty, alebo by ste ich radi vyskúšali ? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára