štvrtok 27. novembra 2014

*Pani Zima*

To tu máme ale zimu, čo ? :) Kto by to bol povedal, že príroda sa konečne pozbiera a začne pracovať na tuhej zime. :) Cez víkend som bola u rodiny na strednom Slovensku. Presnejšie na  Pohorelej. Ako som už v jednom z príspevkov spomínala, je to tichá dedina, ktorá sa ťahá ako had hore kopcami. A na jeden z tých kopcov sa môj otec vybral turistikovať a spravil celkom vydarené fotky. Bohužiaľ som nemohla ísť s ním, pretože som mala toho na tento týždeň veľa, a tak som len menila polohy (sed, ľah) a pochutiny(koláče,cukríky,čajíky,makové a jablkové záviny). Hanba mi! Ja viem, ale nedalo sa odolať. ;) A kedže je už týždeň u konca prajem vám krásny víkend a nezabudnite načerpať veľa sily do ďalšieho týždňa. :)
P.S. : Skúste sa chvíľku zadívať na prvú fotografiu. Podľa mňa pekne až gýčovo vystihuje prácu pani zimy. :)
Neskutočná ...




1 komentár: