pondelok 30. mája 2016

*S kamarátkami v Španielsku časť 2.Barcelona*

Byť v Španielsku a nenavštíviť skvelú Barcelonu ? :) To by bol hriech! Ako prvú sme si pozreli Sagrada Familiu, ktorej architektom nemôže byť nikto iný ako Antonia Gaudi. Síce ma mrzí, že je ešte stále obklopená žeriavmi, ale v najbližších rokoch sa to hádam dokončí.
Ďalšou zastávkou bol štadión FC Barcelona, ktorý bol naozaj obrovský. Súčasťou areálu nebolo len futbalové ihrisko, ale aj množstvo iných. V areály sa tiež nachádzala ľadová plocha, ktorá bola prístupná širokej verejnosti a taktiež veľký obchod s množstvom suvenírov.



Ako ďalší sme si pozreli Olympijský komplex kde sa v roku 1992 konali Olympijské hry. Škoda len, že nám nevyšlo počasie :/




V rámci voľna sme navštívili múzeum Picassa a Ciutadella Park. Bohužiaľ v múzeu Picassa nebolo možné fotografovať a tak pre vás nemám žiadne fotografie. (ale podľa mňa ste o veľa neprišli) :P
Toto bol jeden s tých kratších príspevkov, ale už pre vás chystám nový s množstvom fotografií. ♥                                            

Týmto sa s vami lúčim a čoskoro príspevok zo zábavného parku Port Aventura! :)

P.s Budem rada ak mi do komentára napíšete, aký druh príspevkov máte osobne najradšej. :))

2 komentáre:

  1. Španělsko miluji, je to můj druhý domov ale v Barceloně jsem ještě nebyla, resp. pouze jednou a chvíli při cestě do jiného místa. Město je to určitě krásné a má co nabídnout co se památek týká. Galerie a umění mě moc neláká ale historické stavby a zajímavá místa ano. Na fotky se těším. Já mám ráda všechny články od kosmetiky po cestování, méně mě zajímají seriály a recenze na knihy když to vezmu i u ostatních blogů. Mám ráda když má článek k textu přiřazeny obrázky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc za krásny komentár. :) Taktiež za zodpovedanie mojej otázky :) Určite mi to pomôže do budúcnosti.
      Ďakujem a veľa šťastia s blogom ♥

      Odstrániť